2013. augusztus 9., péntek

Party Hard!

          *Pár órával később*

     -Nem is lett ez olyan rossz!- szóltam oda a többieknek, amikor megnéztük a feldíszített házat
     -Már csak a bulizó tömeg hiányzik- vigyorgott Jay
     -Itt a lehetőség a csajozásra- szólalt meg Max, és nyalta körül a száját
     -Asszem erre nem vagyok kíváncsi! Jaj már 19 óra van, ,megyek felkeltem Nathan-t . Nyolckor kezdődik a buli ugye, mi is majd jövünk
     Felmentem Nath szobájába, ő ült az ágyon, és csak nézte a telefonját. Fel volt már öltözve a sérója is be volt állítva, csak egy baj volt....tiszta kék, zöld és lila színekben virított. Szegény úgy sajnálom őt, odamentem, és leültem mellé az ágyra.
     -Látom elkészültél
     -Igen, de hogy nézek már, ki...úgy mint akin egy tank ment át- nézte  tovább a telefonját- nem jelenek meg veled a buliban, nem vagyok hozzád való!
     -Jaj te buta!-fogtam meg az arcát és fordítottam magam felé- ha két tank is ment volna rajtad keresztül akkor is szeretnélek. Egy kis smink mindent megold- mosolyogtam rá
     -Ide egy kiló smink kell, inkább nem megyek le
     -Nathan Sykes! Amellett, hogy fényképész vagyok, smink iskolába is jártam  egy fél évet, ez semmiség!
     -Hát jó bízom benned- puszilt meg
     Átmentünk hozzám, és leültettem a fotelbe, úgy fél órát bíbelődtem az arcával, de szerintem megérte. Elmentem, megfürödtem, és ezt a rucit választottam az estére:
     Kijöttem Nath nézett egy nagyot. Talán egy flekk van a ruhán? Rögvest elkezdtem nézni, hogy van-e valami baja.
     -Nincs semmi baja a ruhádnak- állt fel- csak eszméletlenül nézel ki- magához rántott majd megcsókolt
     -Édes vagy- majd beletúrtam a hajába, és szenvedélyesen csókolóztunk
     Nath nagyon vad lett, lesöpört mindent a sminkasztalomról, és felültetett rá. Kezeivel szép lassan lehámozta a ruhámat, én is az övét, és szép lassan elindultunk az ágy felé. Folyamatosan simogatta a combomat, én végig pusziltam a nyakát, a mellkasát, még az aranyos hasát is. Megtörtént az amire már olyan rég vártam. (Nem írom a részleteket, mert még én is túl kicsi vagyok hozzá :DD Szerk.Megjegy.) Felöltöztünk Nath beszerette volna lőni a séróját, de most ez a feladat az enyém. Megpuszilta a nyakamat, és amikor megláttam a tekintetét, a gyönyörű zöld szemét (amúgy szerintem Nath szeme színe váltakozik, mert van amelyik képemen barna van amelyiken kék a szeme) csak úgy csillogtak. Rámosolyogtam, majd elindultunk a lépcsők felé. Ahogy odaértünk, a tomboló tömegre, és a hangos zenére lettünk figyelmesek. Tom és Jay a szokásos játékukat játszották. Azt játszották, hogy aki nem talál bele a labdával a pohárba, annak egy felest meg kell inni. Ez egy könnyű játék, ha józan vagy, részegen nem megy. Max egy csajt fúz, szokásához híven, Siva és Nareesha tácolnak, Big Kev végzi a dolgát, Kels pedig a piáról gondoskodik. Jess és Rob pedig a sarokban smárolnak. Asszem odébb megyek.
     -Hey Nath!-szóltam oda neki- ne vágjuk át Max-et?
     -Miért ne, de én nem voltam benne!
     -Na szóval az a csaj jó lesz ott?- mutattam egy lányra aki a plazmatévé mellet állt
     -Tökéletes
     Oda mentünk hozzá. Elmondtuk neki a tervet, és adtunk neki jutalmul 50$-t. Megfogtam Nath kezét és elbújtunk egy bokor mögé, és kezdődött a Show.
      -Te szemét- ment oda hozzá Linda és leöntötte vörösborral- meghívtál ide engem, és erre egy másik csajjal hetyegsz? Nem szégyenled magad?
      -Bocsájtsd meg, de te ki vagy?- kérdezte a másik csaj
      -Linda Tomson vagyok! Mr. Max George jegyese! Fél éve jegyben járunk- állt meg Max előtt karbatett kézzel
      -Szívem ez hazugság, a srácok csinálták ezt, te vagy az egyetlen nő az életemben!- magyarázkodott Max
      -A fiúk csinálták? Akkor hogy rugdos bennem a fiad?- na itt elkezdtünk röhögni
      -Te szemét állta- vágta pofon a másik csaj, majd leöntötte vodkával- hogy mertél velem kikezdeni, mikor neked van egy családod! Te utolsó szemétláda soha többet ne lássalak- majd odébb állt
      Linda is elment és Max csak ott állt megtorpanva, hogy mis is történt. Nath-el röhögtünk egy jót, majd pacsiztunk. Megvártuk amíg Max elmegy, és visszatértünk a buliba. Odébbhívtam Jess-t beszélgetni, Nath addig elment inni valamit.
      - Szóóóval- *ezerdolláros mosoly*- hogy is van ez Robbal?
      -Nem tudom! Nem is értem nagyon, tudod amikor korcsolyáztunk, másnap bejött hozzám, és csak úgy lesmárolt
      -Szóval nem vagy belé szerelmes?
      -Nagyon szeretem, de idővel szerelmes is lehetek nem?    
      -Csak nehogy túl késő legyen! Ne használd ki az öcsémet, minimum 1 hónap. Ha nem szeretsz belé nem tudom, inkább nem mondok semmit
      Eljöttem tőle, mindenhol kerestem Nathant, és ekkor megtaláltam a bárpult mögött
      -Szegény nem bírja az alkoholt- röhögött Kels- csak egy kis vodkát meg pálinkát adtam neki
      -Szegényke- röhögtem én is- na majd felviszem valahogy a szobába
      Megfogtam Nathan-t, még eszméleténél volt, valahogyan (gőzöm nincs mi módon), de fel bukdácsoltunk a szobájába. Lefektettem az ágyába, majd szép lassan kimentem.
      -Becca!- szólalt meg halkan- Ne hagyj itt kérlek!
      -Mi kell- ültem le mellé
      -Egy vödör amibe hányok!- fogta meg a száját
      -Szépen felállsz hapsikám, és elmész a fürdőbe, na gyere segítek!
     Szép lassan elmentünk a WC- ig, ott egy fél órát dekkoltunk,amíg minden "kijött". Visszafektettem az ágyba, még egy kicsit be volt állva. Elkezdett nekem őszintén mesélni
      -Amikor Dionne, meg én jártunk, dúlt a lamúr, hanem egy buliban, leittam magamat, és senki sem vette észre, hogy eltűntem. A diszkóból kidobtak, és a sikátorban töltöttem az éjszakát. Másnap nagy fejfájásssal ébredtem, fogtam egy taxit és hazajöttem, felmentem a szobámba, és azt láttam, hogy egy csávó fekszik az ágyamban, karjaiban Dionne. Nem tudtam mit csináljak, megfogtam a ruhákat kinyitottam az ablakot, és kihajítottam őket rajta. A párocskát felkeltettem kilöktem őket pucéran a szobámból, levettem az ágyneműt áthúztam és lefeküdtem aludni. Kicsit később felkeltem, már teljesen józan voltam, de emlékeztem mi történt.- ekkor elkezdett sírni(??) fura, de igen- Dionne bejött a szobámba és megakart csókolni ekkor megmondtam neki, hogy vége van. Ám ő ezt még mai napig sem tudja elviselni, folyamatosan zaklat, és félek, hogy rád fog szállni
      -Nath-fordultam hozzá- engem is zaklat! Folyamatosan sms-ket küld, és telefonál, nem foglalkozom vele, majd lenyugszik! Átmegyek a telefonomért, mindjárt jövök
      Kimentem az ajtón, és felém jött Tom
      -Becca látszik, hoooogy- kicsit megtorpant- részeg vagyok?
      -Ha nem beszélsz, sétálsz, és megállítod a fejedet akkor nem!- vigyorogtam rá
      -Ööö köszi
      Berohantam a szobába, majd visszamentem Nath-hez aludt már, milyen aranyos, még így részegen is. Teljesen őszintén, még sosem mesélt nekem Dionne-ról, hogy tudták őt így becsapni, na de mindegy már elmúlt. kiindultam a szobából, ekkor utánam szólt.
      -Becca aludj velem!
      Befeküdtem mellé, és elaludtunk. Másnap reggel felkeltem, lebandukoltam az emeletről, és kimentem a konyhába.
      -Hát te meg mi a francot keresel itt?
----------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok. Sűrűn hozom a részeket, mert vasárnap megyek ugye nyaralni, és 10 napig nem lesz új rész! Iratkozzatok fel, várom a hozzászólásokat is :D Jó olvasást x) 

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jooooooooooo! xDD '' -A fiúk csinálták? Akkor hogy rugdos bennem a fiad?'' Hat ez...x'DDD XD Kesz...ennel a resznel vegem volt...Szegeny Max. :'D Es Nath reszegen...Cuki. :3 EsmiazhogyJessnemszerelmesRobba? >.< Az ugy teljesen komoly...Siess majd az uj resszel ez nagyon jo lett! :3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!!! Kíváncsi vagyok a folytatásra!:D Siess a kövivel!:DD

    VálaszTörlés