2013. augusztus 7., szerda

Az új rokon...

    *Nathan szemszöge*

    -Becca jól vagy? Ki volt az?
    -Az anyám!- emelte fel a fejét- de ő meghalt egy repülőbalesetben, ott voltam a temetésen! Csak annyira megváltozott a teste, hogy nem ismertük meg a testét.
    -Hát, erre nem tudok mit mondani! Biztos ő volt az?- fogtam meg az arcát
    -Biztos, hogy ő volt az, bárhol megismerem a hangját! Jaj Nath, nem értek semmit- elindult a fürdőszobába, én utána mentem
    -Mit csinálsz?-néztem, miközben ő a nyugtatóért nyúlt
    -Beveszek egy kicsit- és egy marék tablettát, vett magához, ami egyre közelebb ért a szájához
    -Ne merd!- fogtam be a száját, és vettem ki a kezéből a dilibogyókat
    -De semmi más nem segít- hajtotta le a fejét
    -Gyere- fogtam meg a kezét- kimegyünk a partra
    Ő szótlanul jött utánam, lementünk a hátsó kijárathoz, ott már egy bmw várt ránk, beszálltunk és már száguldottunk is. Némaságban utaztunk és 5 percen belül odaértünk, leparkoltam, és már ültünk a parton.
    -Jobb már?- néztem rá aggódva
    -Kicsivel igen, de nem tudom elhinni, hogy ennyi éven keresztül azt hittem meghalt. Gyászoltuk őt, és a végén kiderül, hogy meg se halt! Hogy tehette ezt velünk, mi jó származott neki? Lehet már új családja is van... nem erre nem is gondolok. Soha nem fogok neki megbocsájtani!
    -Lehet nyomós oka volt rá, hogy itt hagyott benneteket, nekem is rosszul esne, ha ezt csinálná, de lehet én megbocsájtanék neki
    -Te azért bocsájtanál meg, mert te vagy az egyik legaranyosabb ember a világon! Köszönöm, hogy nem engedted, hogy benyugtatózzam magamat!-hajtotta fejét a vállamra
    -Tudod, hogy szeretlek!- belepusziltam a hajába 
    -Vegyünk egy újságot- mosolyodott el- ennél ma már nem lehet rosszabb
    -Csak akkor, ha a hotelban felhívod anyudat!
    -Nincs telefonom!
    -Veszünk, azon ne múljon!
    Felálltunk és elmentünk a legközelebbi újságoshoz, ami angol volt természetesen. Kifizettem, ránéztem rögtön eltakartam Becca elől.
    -Mi van az újságban, hogy így elrejted előlem?- vigyorgott rám, majd kitépte a kezemből
   Címlapon: 

 "Nathan Sykes a tegnap esti koncerten bemutatta barátnőjét"

                                                     (Részletek a 8. oldalon!)     
    -Na csekkoljuk!- vigyorodott el
    "Nathan Sykes a tegnap esti koncerten az I Found You utolsó sorában odahúzta magához az új fényképlányt, és megcsókolta. Kifejezetten szikrázott köztük a levegő, úgymond ez feldobta a koncertet, mivel Max nem jelent meg források szerint részeg volt, és felvitt magához egy lányt. Senki sem nyilatkozott ez ügyben, de az biztos Nathan megtalálta egy időre a párját. Sok boldogságot nekik, és várjuk őket vissza hazánkba!"
    -Ez cukii- vigyorgott ezerdolláros mosolyával
    -Nézd mit ír még alatta
    "Max George pedig gondolkozhat, mit is fog mondani Scooter Braunnak aki jelenleg Justin Bieberrel a Belive koncertsorozattal túrnéznak New York-ban. Mindenki tudja, hogy a fiúk nemsokára ismét L.A-be utaznak. Reméljük nem megy rá erre a "balhéra" a banda!"
    -Ezen azért tényleg gondolkozhat!- konyult le a vigyora
    -Nyugi, nem megy a banda rovására, de azért veszekedés lesz! Na, de most menjünk telefont venni neked!- beszálltunk a kocsiba, és már indultunk is
    Nem gondoltam volna, hogy Becca ilyen jól túri, hogy írnak róla az újságban. Lehet titkol még valamit előlem, na mindegy, menjünk telefont venni. Már tudom milyen kell neki. Tíz percen belül már ott is voltunk. Bementünk a boltba, rögtön autogrammot kértek. Természetesen adtam, és közös kép is készült, majd százféle telefont kínáltak, nekünk, drágábbnál drágábbakat. De ezt a kicsikét vettük meg:
    -Gyönyörű! Na de menjünk mert már éhes vagyok!
    Már 11 óra volt, gyorsan vissza is értünk, felmentünk a szobánkba, ott már Jay várt minket.
    -Hol vagytok? Nath 2-re interjúnk van nem rémlik? Mi az a törött telefon, meg a gyógyszer?- nézett ránk Jay
    -Semmi már megoldottuk, vettünk új telefont, a gyógyszer, megnéztük mennyi van. Van valami újság Max-el kapcsoltaban?
    -Scooter értesült a dolgokról, mondhatom elvolt ragadtatva, szájkarate lesz!
    -Jaj- csóválta a fejét Becca- ma este koncert van ugye? Mikor megyünk vissza L.A-be?
    -Igen, az interjúra neked is jönnöd kell, este a koncertre szintén, majd csak hétfőn megyünk haza!
    -Okéé...de ma milyen nap is van?- vigyorgott ránk mint a tejbe tök
    -Nath milyen nap van ma?-ő is rám nézett
    -Pillanat, ja ma szerda van, de pénteken megyünk Dániába, 3 koncert erejéig
    -Az jó, még sosem voltam Dániában
    -Gyönyörű hely, sokat fogsz fényképezni, na de most menjünk kajálni, mert már kopog a szemem- fogta meg Becca kezét Jay és húzta ki a szobából
     Én addig átraktam a régi kártyáját az új telefonjába, és én is mentem utánuk. Siva-nál volt a "reggeli", mindenki evett már. Csináltam volna valami kaját, ha lett volna bármi is
    -Ez komoly?- néztem rájuk- Nem hagytatok nekem kaját! Kedvesek vagytok mondhatom
    -Nem kell felkapni a vizet, baby Nath- szólt hozzám gúnyosan Max- menj le a boltba kajáért
    -Nem kell aggódnod, nem azért kaptam fel a vizet amiért nem jutott kaja- mindenki értette mire gondolok- lemegyek én a boltba, azon ne múljon
    -Jól van na...
    -Na akkor én mentem a boltba...
    -Nem mész sehova,-szólt rám Becca- gyere egyed meg a másik szendvicset. Neked csináltam, gondoltam nem fog neked jutni semmi
    -Rendes asszonyod van- viccelődött Max
    -Neked meg rendetlen szeretőd, mivel nem pakolt el maga után!- szúrtam neki vissza
    -Na fiúk abba lehet hagyni- szólt ránk Tom- nem oldotok meg így semmit!
    -Igazad van- folytattam az evést 
    -Na de menjünk, mert már csak 2 óránk van felkészülni az interjúra. Egykor a hátsókijáratnál!- lépett be Nano a szobába
    Beccával vissza is mentünk a szobánkba.
    -Na hívd fel! És hangosítsd ki!
    -Jójó na hol is van....

  

     *Becca szemszöge*

    -Haló?- szóltam bele a telefonba
    -Szia Becca!- szóltak vissza kedvesen a telefonból
    -Te ki vagy?
    -Emilia Johnson!
    -Emilia? Elsőre azt hittem anyám vagy! Ijesztően hasonló a hangotok, de hogy vagyunk rokonok?
    -Anyukád feléről! Te vagy a nagynéném!- ekkor egymásra néztünk Nath-el
    -Tényleg, jó tudni, hogy senki se szólt nekem erről! Merre éltek?
    -Akkor vettelek észre amikor a The Wanted RT-zott, utánad néztem, van egy öcséd Rob, és a srácoknak fényképezel, és....itt éreztem,h elmosolyodott Nath a barátod!
    -Te szereted a srácokat? 
    -Nem nem szeretem.... imádom őket!
    -Ó akkor itt egy kis meglepetés
    -Szia Emilia- szólt bele a telefonba Nath- hogy vagy  ezen a gyönyörű napon? 
    -Egy pillanat- szólt bele letette a telefont, és elkezdett sikítozni, mi csak nevettünk-itt vagyok! Jól vagyok, várom már a We Own The Night-ot nagyon jó lett. Mikor jöttök vissza L.A-be, mert ott lakok!
    -Hétfőn megyünk Em! Becézhetlek így- kérdezte Nath
    -Hát persze! Becca találkozhatok majd veled, és Robbal?
    -Tőlem rögtön mehetsz át, Rob otthon van, megismerkedhetsz vele!
    -Júj az nagyon jó, de szólnál neki? Nem fog beengedni
    -Tessék itt a száma-elküldtem neki üzenetben- de most mennünk kell készülődni, mert a srácoknak interjúk lesz!
    -Kár... jó interjúzást, sziasztok!- és letette a telefont
    -Hallottam már arról, hogy például meghalt ugye anyukád, és újjászületik egy közeli rokonba. Lehet most is ez történt- magyarázta Nath
    -Most már teljesen megnyugodtam, de vajon miért nem szóltak előbb nekem?
    -Lehet nem is tudtak létezésedről...
    -Na mindegy van egy cuki unokahúgom
    -Az is igaz, várom már, mikor ismerkedhetünk meg vele- vigyorodott el
    -Igen igen, de most a fürdőbe,és készülődés az interjúra! 
    -Igenis asszonyom!-tette a fejéhez a kezét, mint egy rendőr
    Én felvettem ezt a ruhát: 
    Nath kijött, és elindultunk, gyorsan telt az idő, nem figyeltem semmire, csak a tájat vizslattam, háromnegyed 2 volt, én már rengeteget fényképeztem, az interjú alatt is. A srácokat arról "faggatták", hogy milyen lesz az új lemez, a szerelemről, turnéról, a távolságról...egyszer csak Joe (a riporter) odavágott egy kérdést Nath-nek
    -És Nath ti hogy vagytok Dionne-val?
    Dionne? Hogy mi? Rá is néztem Nath-re, éppen találkozott a tekintetünk, ő csak vállat vont és válaszolt.
    -Haver, te mikor olvastál útóljára újságot? Deionne-val már vagy fél éve szakítottunk. Rebeca Stuart a barátnőm, aki egy remek fényképész! Tökéletesen boldog vagyok vele! Dionne ügyben Maxet kérdezd!- mosolygott rám
    -Jaj bocsánat! Csak megszoktam, hogy jártok! Szép pár voltatok, kár értetek!
    Micsoda pofátlanság! A volt barátnőjét isteníti, engem nem is ismer majdnem beszóltam neki valamit, de Nathan megelőzött.
    -Ami volt már elmúlt! Semmit sem érzek Dionne iránt, ismétlem SEMMIT- itt már megemelte a hangját- Becca az a lány számomra aki kiegészít. És ha nem haragszik, én most kimennék- fogta magát, és kiment a teremből
    Én nem mehettem utána, mivel dolgoznom kellett, igaz, hogy nem kapok érte nagy fizetést, de nekem az is elég, hogy Nath-el legyek! Még úgy kb 5 percig tartott az interjú. Kimentünk, és sehol sem találtunk Nathant, vajon hova szeretne ilyenkor menni? Egy helyet tudtam ahol lehet, a part hát persze. A többiekkel beültünk a kocsiba és elmentünk érte.
    -Srácok majd én beszélek vele, mindjárt jövünk!- mosolyogtam rájuk
    -Hát jó
    Kiszálltam és Nath ott ült a parton, hangosan engedte a zenét és énekelte. Odamentem mögé és én is elkezdtem vele énekelni. Kicsit meglepődött, majd én leültem mellé:
    -Szia, mi a baj?
    -Nem is tudtam, hogy neked ilyen jó hangod van, az is gyönyörű!
    -Köszönöm, de miért jöttél el?
    -Nem szeretem, ha a mostani barátnőm előtt, az előzőről faggatnak!- csapott egyet a földre
    -Te is tudod, hogy ilyen a média...köszönöm, hogy megvédtél, mert különben beszóltam volna valami olyat, hogy holnap már nem kell jönnöm
    -Isten ments az ilyentől- ölelt át
    -Gyere drágám a többiek várnak ránk a kocsiban pár óra múlva koncertetek lesz
    -Olyan jó lenne, ha más is láthatná a tehetségedet
    -Jó lenne, de tudod én félek a színpadtól....

-----------------------------------------------------------------------------------------------       
Sziasztok ez egy kicsit hosszabb,de unalmasabb rész lett (szerintem). Kommentelni most már lehet névtelenül is, örülnék, ha elmondanátok a véleményeteket, így tudnám a sztorit színesíteni ( még jobban). Vasárnap megyek nyaralni, pont amikor a WOTN jelenik meg hivatalosan, 10 napig ne nagyon számítsatok új részre, de aztán pótlásul 1 nap dupla résszel ajándékozlak meg benneteket, vagy minden nap egy (majd eldöntöm). Addig is élvezzétek ezt a részt is!x) 

2 megjegyzés:

  1. :3 Hulye media...:D Utalom. Nath es Becca meg mindig nagyon cuki! <3 :3 Max meg :'''D Ahh..szegenyt sz*rra szivatjak...xD Siess a nyaralassal. :)) Olvasni akar(ok)unk! :D Addig /maybe/ lesz uj resz? :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Média már csak ilyen. Lesz még új rész szerintem 2 is! Nemsokára jön! Várj türelmesen :)♥♥

      Törlés