2013. augusztus 5., hétfő

Mindent megváltoztató telefonhívás...

Eközben L.A-ben

    *Kelsey szemszöge*

     A fiúk elmentek Beccával Svédországba. Twitteren nézünk mindent amit kiírtak. Azért nem kellett volna Max-nek cserbenhagynia a srácokat, itthon mindannyian nagyot csalódtunk benne. Most éppen főzök valami ebédet, mert már látom a többieken, hogy éhesek. Szóval vagy főzök valamit, vagy megesznek engem. Ahogy így főzőcskéztem a konyhába kijött Nareesha. Ő is beszállt és segített nekem, egyszer csak kinéztem az ablakon, és éppen azt láttam amint Jess napozik a napozóágyon, miközben Rob kijött a medencéből és berántotta őt is.
    -Hallod Nare-fordultam oda hozzá- csak szerintem lesz valami Jess és Rob között?
    -Hú hát..-nézett ki az ablakon- van köztük kémia. Ki tudja- vigyorgott rám
    -Szép pár lennének, és érdekes lenne: Nath Beccával,Rob Jess-el
    -Ja, majd ilyen eseményeken együtt jelennek meg
    -Na jó, szerintem terítsünk, mert a leves már kész!- parancsoltam neki
    Fogtuk az evőeszközöket, és kibaktattunk az ebédlőbe, megterítettünk 5 személyre (mivel BigKev is itt van) megterítettünk és, mire visszanéztem hirtelen már mindenki ott termett az asztal körül. Először húslevest adtam nekik mire elkezdtem enni ők már megették:
    -Szedjetek magatoknak, én  is éhes vagyok!
    Szedtek maguknak, a főétel sajtos tészta volt. Gyorsan meg is ettük, elmosogattunk. Én mostam, Nare törölgetett, Rob és Jess pakoltak. Meglepi ként elővettem a hűtőből 4 nagy dobozt. Fagyi volt benne, kicsit hagytam, hogy kiolvadjon, ekkor eszembe jutott Tom, ő nagyon szereti a fagyit fel is hívom...

     

    *Jess szemszöge*

    -Ez a fagyi nagyon jól néz ki!
    -Ja! Kels kicsit művészkedett- vigyorodott el Rob
    -Szerintem fényképezek
    Elkészítettem a képet és rögtön fel is tettem:
@JessSykes96: Desszert @MissKelseyH művészkedett nekünk! Nagyon finom volt xx
    
    Úgy pár perc múlva láttam, hogy a TW szinte összes tagja retweet-elt. Furcsa mivel már elég késő lehet Svédországban, na de mindegy is, repetáztam még a fagyiból. Basszus olyan finom, nem tudok neki ellenállni! Befejeztük a táplálkozást, Kels és Nareesha elmentek délutáni pihenőre. Én is felmentem a szobámba, és megnéztem egy filmet, nem tudom mit, a tévében néztem. Egyszer csak becsuktam a szememet, elaludtam. Legközelebb mikor kinyitottam a szemem a TV ki volt kapcsolva. Nagy nehezen  levettem a telefonomat az éjjeli asztalról, megnéztem hívott-e valaki, nem, de kaptam egy e-mailt Nath-től. Hű Max és Dionne az ő szobájukban, majdnem elhánytam magam! Mikor már az arcomon látszódott az undor egy hang előlem megszólalt:
    -Jess, jól vagy?
    -Ő igen olvastam az e-mailt, amit Nath küldött nekem, de te mit keresel a szobámba?
    -Bejöttem megkérdezni lenne-e kedved eljönni velem görizni, de mivel láttam, hogy alszol kikapcsoltam a tévét, és leültem ebbe a kényelmes fotelre-csapott rá Rob
    -Hány óra?-néztem rá álmosan
    -Nézzük csak- rápillantott az órájára- 19 óra van!
    -Nincs már késő korcsolyázáshoz?
    -Dehogy, most a legjobb, mivel már hűl az idő! Megyek veszem a korcsolyámat!-majd kiment a szobából
    Én is gyorsan felvettem valamit, fogtam a telómat zsebre tettem, és perceken belűl elköszöntük a többiektől, és már az úton koriztunk. Rob előrement, én meg bukdácsoltam  utána. Nagy nehezen felértem a domb tetejére. Milyen szép a látvány innen, látom L.A-t, csönd van. Ez megnyugtató.
    -Tök jó ugye? Én már délután mentem egy kört!
    -Nem is tudtam, hogy te ilyen sportos vagy!- néztem rá
    -Nem sportolok versenyszerűen, csak hobbiból
    Mentünk tovább, nyomasztóan csend volt, így megszakítottam:
    -Verseny a házig?- vigyorogtam rá
    -Úgyse fogsz legyőzni- kacsintott- ám legyen!
    Elindultunk, először Rob elment mellettem, de aztán én is rákapcsoltam, ő elfáradt, és én nyertem!
    -Hát e..e..ezt meg hogy? Az előtt még bukdácsoltál! Hogy csináltad- habogott össze vissza
    -Háh-vigyorogtam rá- én 5 évig versenyszerűen görkoriztam. Két VB címem, és 3 EB-m van! Azért bukdácsoltam, mert már 3 éve nem koriztam, mert volt egy súlyos balesetem!- vigyorogtam rá az ezerdolláros mosolyommal
    -Ezt nem is mondtad!- vágta be a morcos pofiját
    -Nem kérdezted- nyújtottam rá a nyelvem
    Bementünk, már elég késő volt, Kels és Nare valamilyen filmet néztek. Odaköszöntünk nekik, és felmentünk a szobánkba, én balra, ő jobbra ment. Puszival köszöntünk el egymástól. Besompolyogtam a szobámba, elmentem fürdeni. Úgy fél óra múlva készen is voltam, elővettem a tabletomat és felnéztem twitterre és fb-ra. Lapozgattam a twittert erre egy kép ugrott elő. Hisz ez én vagyok! Ki tette fel...Rob gondolhattam volna, ez akkor volt mikor felmentünk a dombra:
                                              @Robertoo: A bukdácsoló @JessSykes96
    Rögtön válaszoltam rá:
    Ennyit erről. Még egy kicsit taboztam. Te jó ég hajnali 3 van! Jó lenne aludni, tettem le a készüléket és hunytam le a szememet.

   

    *Becca szemszöge*

    Megnéztem ki hívott ennyiszer.....ismeretlen szám. Kimentem a fürdőszobába, visszahívtam. Csöng a telefon.... felveszik.... beleszólnak....:
    -Szia Becca!- szólt bele egy nő
    Ekkor nem tudom, de egy nagy gombóc lett a torkomba, letettem a telefont, és szorítottam Már annyira fájt a torkom a gombóctól, hogy elejtettem a telefonomat. Erre Nath is felkelt, de nem érdekelt. Elkezdtem csúszni lefelé, a lábaimon már nem tudtam állni, nekiestem a szekrénynek. Ekkor elkezdtem könnyezni, nem tudom miért, már már annyira könnyeztem, hogy nem láttam semmit. Fejem a szekrénynek támasztva, és bent a szívemnél erős szorítás volt....

    

    *Nathan szemszöge*

    Nyugisan aludtam amikor egyszer csak egy nagy csattanásra keltem. Gyorsan felültem az ágyba láttam, valaki sír a fürdőben. Kibukfenceztem az ágyból, és egy szál boxerben kirohantam a fürdőbe. Nem mondom azt, hogy nem kell "üríteni" (xD kihagyhatatlan szerk.megjegy.), de kibírom. Becca összerogyva neki dőlve a szekrénynek lehajtott fejjel. Nem kap levegőt a sírástól annyi könny jött már ki a szemén, hogy egy tócsa volt a földön. A mondás úgy tartja, hogy "Ne itasd az egereket", de itt már fürdeni lehet. Nath most már hagyd abba a viccelődést, nem a legjobbkor jött rád.
    -Becca? Jól vagy?- emeltem fel a fejét, olyan könnyes volt, hogy a kezem úszott benne. Vajon mit tehettek életem szerelmével, miért nem látom most gyönyörű kék szemei csillogását?
    -Hagyj békén!- csapott rá a mellkasomra
    -Nem hagylak!- töröltem le könnyeit- mond el mi lett!
    -Nathan most hagyj! Ez nem tartozik rád!- ekkor kerestem tekintetét, de ő kerülte az enyémet
    -Rebeka Alice Stuart! Igenis rám tartozik ameddig együtt vagyunk! Szeretlek, és biztos vagyok benne, hogy megtudjuk oldani ezt a helyzetet is!
    Rám nézett most már kicsit nyugodtabban, és megölelt. Ez az ölelés még szorosabb volt, mint amiket eddig kaptam tőle, érzem valami nagyon nincs rendben!
    -Gyere, mert még felfázol- segítettem fel- a telefonod kész van, de nem baj majd veszünk másikat- nagy nehezen kitápászkodtunk a háló helységbe, és leültettem az ágyra.
    -Kérsz esetleg egy pohár vizet?
    -Igen az jól esne!- válaszolt sápadtan, és földre hajtott fejjel
    -Tessék- adtam oda neki- most pedig meséld el nekem mi a franc történt veled!
    -Köszönöm- kortyolt bele- úgy volt, hogy reggel nagy vidáman felkeltem, ránéztem a telefonomra, és 100 nem fogadott hívás volt, nem ismertem a számot, ezért visszahívtam. Amikor felvette egy nő szólt bele- ekkor elcsuklott a hangja....

-----------------------------------------------------------------------------------------------
  Sziasztok ma Augusztus 5-e van! Ma mutatták be a srácok az új dalukat a We Own The Night-ot, amit itt nézhetsz meg! Nekem nagyon tetszett, szinte már bőgtem annyira, remélem nektek is legalább ennyire tetszik, mint nekem! Ez egy kicsit hosszabb részre sikerült! Nagy kérés lenne, ha páran kommentelnétek rá? :) Mondhattok hideget meleget egyaránt! Sietek a folytatással! ♥♥:)     

4 megjegyzés:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Neked is jokor kell abbahagyni! :P ''Vajon mit tehettek életem szerelmével, miért nem látom most gyönyörű kék szemei csillogását?'' Ez annyira *_____*!!!!!!!. Es...kivancsi leszek Jess es Rob ''romancara''! :D Siess a kovetkezovel!!!! :D /hu de sok felk. jel. XD/

    VálaszTörlés
  2. Áhw..*.* Nagyon jó!!!:D Siess a kövivel, mert már megint a legjobb résznél hagytad abba!!:DDD

    VálaszTörlés