2013. augusztus 27., kedd

#Díj

Megkaptam a 3. díjamat (az első 2 is fent van a díjakknál,csk ezt nem volt kedvem oda írni :D). Nagyon szépen köszönöm Bősze Dorinának.♥:)

Szabályok:
1.Válaszolj 10 kérdésre
2. Írj magadról 10 dolgot
3.Tegyél fel 10 kérdést
4.Küld tovább 10 emberkének :D

  10 Válasz:

1. TW vagy 1D?
TW ;)♥
2. Ki a példaképed?
Nathan Sykes, Demi Lovato és anyu♥
3. Buli vagy otthon csücsülés?
Attól függ. Nem szeretem a szórakozóhelyeket! Házibuliban meg nem adnak alkoholt, mivel nem bírom :D
4. Kedvenc zenéd?
Nagyon sok van, szinte minden stílust szeretek!
5. Kedvenc film?
Harry Potter (összes), Karibb Tenger Kalózai, azon kívül még sok filmet szeretek :D
6. Hány éves vagy?
Kevesebb mint 1 hónap és 1 hét múlva jöhetnek az ajándékok a 14. szülinapomra ;)
7. Miért kezdtél el blogolni?
Untam már csak olvasni, tele volt a fejem minden hülyeséggel. Egyik reggel eszembe jutott egy történet...gondoltam "papírra" vetem 
8. Hobbid?
Zene :3
9. Kit szeretsz az 1D-ből?
Nem szeretem őket, de ha választanom kellene, a legszimpatikusabb Louis. Most nem gondoltam arra mikor Twitteren támadta a TW-t...
10. Kit szeretsz a TW-ból?
Legnagyobb kedvencem Nathan♥, aztán Tom, Jay, Siva és Max :)

10 dolog rólam:

1. Alacsony vagyok. Legutóbb amikor megmértek mindössze 144 cm voltam. Egy 8. os lányhoz képest elég alacsony vagyok, de mindenki azzal jön hogy nagy a hangom (mivel énekelek). 
2. Becenevem Picúr, Törpilla
3. Szulejmán fan vagyok! Nem hagytam kis sok részt, de ha mégis akkor visszanéztem :D
4. Nem szeretem a horror filmeket.
5. Körbe szeretném egyszer utazni a világot
6. Van egy öcsém
7. A legnagyobb vágyam: 2 VIP jegy egy TW koncertre, és elvinném rá Német Andit ( közelemben akivel jóban vagyok senki sem szereti a TW-ot :D)
8. Ha most rögtön tehetnék valamit az 2 dolog lenne!
9. 1. Elmennék az egész családdal Szerbiából (nem jó egy hely).
10. 2. Találkozni a TW-vel :

10 kérdés:

1. Miért kezdtél el blogot írni?
2. Szeretsz táncolni?
3. Milyen poszterek vannak a faladon?
4. Hány éves vagy?
5. Milyen magas vagy?
6. Példakép?
7. Ha lenne 3 kívánságod mik lennének azok?
8. Sokat kockulsz? :D
9. Sportolsz?
10. Mennyire értékeled a saját blogodat 10/?

Akinek tovább küldöm:

Ugyanazoknak akiknek eddig is! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése