2013. augusztus 11., vasárnap

A félresikeredett bosszú!

     *Nathan szemszöge*

     A fejem....ilyen sokat ittam volna? Emlékszem, hogy meséltem Beccának, és ő is elmondta, hogy Dionne zaklatja őt. Fogtam magamat, és lesompolyogtam a lépcsőről, mindenki kivan ütve. Mire is számítottam, csillog villog minden? Mindenkit nagy nehezen megtaláltam, kivéve egy valakit.... Rebekát. Az egész házat átkutattam már mikor megtaláltam egy levelet a konyhaasztalon, amit újságból raktak ki:
"Ha viszont látni szeretnéd a barátnődet, találd meg Péntek éjfélig, vagy különben soha az életben nem láthatod viszont!"
      Lecsúszva nekidőltem a frigónak, és csak mereven néztem a papírt. Csak akkor hagytam abba, mikor Jay odalépett felém és kiakarta  nyitni a frizsidert. Azt hitte alszom, ezért elkezdett odébb lökdösni.
      -Ébren vagyok!- néztem fel rá
      -Te jó ég!-nézett rám kikerekedett szemekkel- mit csinálsz ott lenn haver?
      -Mivan Jay tán nyomja valami a lelkiismeretedet? Mindegy is, nézd meg ezt- odavágtam neki a levelet
      -Hú haver, most mit csináljunk?- nézett rám aggódó szemekkel
      -Nem tudom, á megnézem a telefonomat
      Elővettem, és láttam jött 5 sms Becca-tól. Megnéztem az 1-t, nem Becca írta, de ez állt benne
"Kapsz egy kis segítséget: Becca egy eldugott helyen van! Közel hozzád, de nemtúlságosan közel. Egy magas felújítás alatt lévő házban Nyugat L.A-ben!"
      -De hát NY-L.A-t teljese átépítés alatt áll- húzta el a száját Jay
      -Nem tudom, de menjünk oda!
      Gyorsan kiszáguldottunk a kocsiig, beakartam szállni, de Jay a pólómnál fogva visszarántott.
      -Te most nem vezethetsz! Túlságosan ideges vagy, nem mintha én nem, de így biztonságosabb!
      Fél óra alatt odaértünk abba a városrészbe, minden ház átépítés alatt volt. Hol lehet, ha valami baja esik az én lelkemen szárad. Gyorsan megnéztem a 2. sms-t is.
 "A parthoz azért közel vagyok, pontosan az 5-ös mólót látom"
      -Jay menj az 5-ös mólóhoz- néztem rá idegesen- ott kell legyen valahol!
     Ő csak szó nélkül tovább hajtott, gyorsan odaértünk, hol lehet ő? Az ötös mólóval szembe csak egy nagy piros hotel volt. Berohantam Jay-el, átkutattuk az egész szállodát, de Becca sehol sem volt.
     -Itt volt- szólt hozzám Jay- itt egy levél, és nyomok!
     -Add ide a levelet!-mentem felé idegesen
 "Elkéstél Baby Nath! Már elmentünk, mint ahogyan látod! Csak 3 sms- maradt neked! Gazdálkodj okosan!"
      -ÁÁÁÁÁÁÁ- rúgtam bele egy falba, ami később megrepedt
      -Nath! Nyugodj le! Add ide azt a levelet!
      Odanyújtottam neki, és ő elkezdte szaglászni. Úgy öt perc múlva teljesen átszaglászta
      -Te mi a francot csináltál!- néztem rá dühösen
      -Szagold csak meg ezt a két levelet!- nyújtotta át nekem az irományt
      -Van jobb dolgunk is!
      -Csináld!- emelte fel a hangját
      Cseppet sem néznek hülyének, igaz nem is látnak, de jól van megszagoltam. Ez az illat nagyon ismerős volt, de vajon ki lehet a gazdája?
      -Dionne!- szorítottam ökölbe a kezemet- Jay menjünk oda! Most azonnal!
      -Gondolj bele haver! Ha ő tehet az egészről, már pedig tudjuk, hogy ő volt, akkor szerinted ha odamegyünk Becca-nak nem esik semmi baja?
      -Igazad van!- hajtottam le a fejemet- Mit csináljunk?
      -Gyere van egy ötletem- karolt át

        

        *Rebeka szemszöge*

       Amikor kiértem a konyhába, hirtelen nagy fájdalmat éreztem, majd minden elsötétült. Nagynehez kinyitottam a szememet, de nem bírtam megmoccanni. A kezeim oda voltak kötözve a székhez, a számon ragasztó volt. Láttam a tengert egy épületben voltam, előttem két benga állat ült.
       -Ha elvégeztük ezt a melót és megkaptuk a fizut, akkor elmegyünk az országból ugye?
       -Ja, de milyen ember az aki egy ilyen gyönyörű lányt raboltat el?- nézett rám perverzen- Á latom fel is keltél édes!-jött hozzám közelebb, majd megfogta a combomat- akarsz egy kis hancúrozást?- tépte le a számról a ragasztót
       -Előbb halnék meg!
       -Igen?- kezdte el markolászni a combomat, és csókolgatni a nyakamat
       -Segítség! Valaki- ordítottam torkom szakadtából
       -Hagyd már a kis csajt, mert még itten megtalál minket valaki!
       -Gondoltam szórakozom vele, még mielőtt megölöm...
       "Szórakozom vele, még mielőtt megölöm?" Legyen öljetek meg, de Nathan-t és a többieket ne bántsátok!
       -Megkérdezhetem ki bérelt fel benneteket? 
       -Miért érdekelne azt téged?- szólt hozzám az aki az előbb, hogy is mondjam közeledett hozzám
       -Igen miért érdekelne téged Bromfield kisasszony?
Látszik az egyik alak eléggé hülye, őt egyszerű lesz kijátszanom, de a másik, ő okos! Hallottam amint a telefonom sms-t jelzett, az okosabbik megnézte, majd elvigyorodott.
-Jön a megmenő sereged kislány!- vett elő a zsebéből egy papírt majd letette az asztalra ahol ültek
-Most egy kicsit aludni fogsz- vigyorgott rám- majd beadtak nekem valami injekciót. Eltelt pár perc, még nem hatott rám, de vittek engem egy zsákban, és bedobtak egy furgonba. A szemhéjaim elnehezedtek, majd álomba merültem.....megint világosság volt. Egy hajón ültem, velem szembe a legnagyobb ellenségem, aki most jött felém.
-Jaj szegény lány, nagyon fél- vigyorgott rám ördögi mosolyával- Nath biztos mindenhol keres téged, de mire megtalál- még nagyobb vigyor volt rajta-háát sajnos a kis testecskéd már ki lesz hűlve!
-Dionne nem értem mi a bajod van velem! Nem ártottam neked semmit!
-Nem? Tényleg nem te voltál az aki ellopta a pasimat?
-Ha jól tudom te csaltad meg Nathan-t. Nem volt barátnője mikor megismertem! Te vagy a hibás amiért elveszítetted! Nem is csodálom, mivel te egy büdös K*rva vagy!
-Ó igen?- vágott pofon- amint eltűnsz az utamból, Nathan ismét az enyém lehet!
Mivel most a kezem, nem volt olyan szorosan megkötve, a lábam meg egyáltalán nem, szép lassan kibogoztam magamat, már csak arra vártam, hogy Dionne egyedül legyen velem, és szerintem ez az alkalom tökéletes!
-Ha meghalok tiéd lehet Nath!- hajtottam le a fejemet
-Milyen kedves vagy, ha nem loptad volna el a barátomat, nagyon jó barátnők is lehetnénk!- odahajolt hozzám majd megpuszilt
-De a halálom napja nem ma lesz!- fejeltem le a fejét, a kezemmel ellöktem magamtól, Dionne ordíbált.
Az őrök jöttek is mögöttem, de nem láttak meg az asztal alatt, Dionne, pedig elvesztette az eszméletét, és megütöttem az okos lábát
-Haver ne rugdos!
-Nem is én voltam!- szólt vissza a kicsi
Megrúgtam a butábbikat.
-Hé te se rugdos! 
-Nem én voltam!
-Majd ismét a nagyobbikat rúgtam meg!
-Most már elég legyen!- ugrott neki a kissebnek, és elkezdtek verekedni.
Addig verekedtek amíg le nem estek a hajóról, én kifutottam a kapitány fülkéjébe. A kapitány halott! Arrébb lökdöstem, és jó messzire elhajtottam, majd visszasiettem Dionne-hoz, és nekikötöttem az egyik korlátnak! Gőzöm sincsen hol a francban lehetünk, szóval küldeni akartam egy sms-t Nath-nek, de csak egy baj van! Nincs térerő! Mit csináljak? Várjunk csak? Az előbb a parton voltunk, logikus, hogy Keletre tartunk, de vajon, hogy a francba forduljak meg? Menni fog... a játékban sikerült...megfordúltam, majd elindultam hazafelé...

----------------------------------------------------------------------------
Sziasztok! Jöttem az új résszel, még így a nyaralás előtt!Örülnék néhány véleménynek,lehet névtelenül is írni nekem! 10 napig ne várjatok új részt, addig is élvezzétek ezt amit addig írtam! Jó olvasást 10 nap múlva találkozunk! x)

6 megjegyzés:

  1. Aaaaaaaa...10 nap...10 rohadt hosszu nap resz nelkul. ._. Es nem lesz aki folyton azt mondja, hogy en is irjak reszt....shit! >.< Amugy meg...menjen a francba mar Dionne...Ennyire bolond nem lehet...-_-'' Lehet, hogy a haja nem de belul szoke...Amugy nagyon jo lett. :D Eees jo nyaralast! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nemsokára itt is van az új rész. Hamarabb, mint várod! ;)

      Törlés
  2. Heyyy I bring an award for u :D

    http://illbeyouronething.blogspot.hu/p/dijak.html

    Imádlak <3

    VálaszTörlés