2013. július 14., vasárnap

Egy valóra vált álom...

    Szokás szerint reggel 7-kor keltem megvetettem a kis ágyamat felöltöztem,majd lementem reggelizni!Ma pirítóst ettem,Rob-nak is adtam enni aztán elmentem a szobámba felöltöztem,majd hirtelen megcsörrent a telefonom:
    -Haló?
    -Szia Becca Teo vagyok-szólt bele egy mély rekedt hang
    -Mi újság?Van valami gond a képeimmel?
    -Semmi gond!Épp ellenkezőleg lenne egy munka számodra,gyere be 10-re a stúdióba!-parancsolt oda Teo
    -Oké ott leszek kell vinnem valami fontosat?
    -Semmit,csak hozd magadat!-s ezzel letette a telefont
    Nagyon izgatott vagyok,vajon milyen munka lehet az amit rám szeretne bízni?Mit vegyek fel,hisz lehet,hogy valami híres ember jön munkával a kezében?Lehet az álmom valóra válik?Most mit csináljak?
    -Rooob!Gyere ide!-kiabáltam neki
    -Mivan?
    -Ma be kell mennem a stúdióba,valami munkát kell elvállalnom,és Teo hangja nagyon izgatott volt!Mit csináljak?
     -Először is nyugodj le-leült mellém-erre vágytál már évek óta,vegyél fel valami szépet és ne aggódj ne lássák rajtad,hogy majd összeesel az izgalomtól,jó lesz,hisz te nagyon jó fényképész vagy!Na indulj öltözz és indulj el Londonba!
     -Köszi öcsi imádlak!-ezzel megöleltem,megpusziltam
     Oda is léptem a szekrényemhez és a megfelelő ruhát kerestem. Addig-addig kerestem,hogy az ágyamon már egy nagy kupac ruha volt,amikor a szekrényem mélyén meg láttam ezt a gyönyörűséget:
     -Eszméletlenül nézel ki,de most már indulás Londonba
     -Oké sietek!
     S ezzel elindultam a buszra. Ott nagyon sokan voltak,alig fértünk fel rá!Hamar oda is értem a stúdióba ahol már Teo várt rám:  
     -Szia Becca épp időben értél ide!Had mutassam be Scooter Braun-t Justin Bieber és a The Wanted menedzsere!
     -Igen ismerem!Üdvözlöm Rebeka Stuart vagyok!
     Kezet fogtunk majd Scooter folytatta:
     -Tudod The Wanted egy híres banda és nemsokára elindulnak egy világ turnéra, megszeretnélek kérni,hogy lenne-e kedved mint a sztárfotósuk ként követni őket?
     Ekkor azt hittem összeesem a boldogságtól,én a Wanted-os srácok fotósa,és bejárom az egész világot?A legnagyobb álmom válna ezzel valóra...
     -Rebeka?Rebeka?Jól vagy?-rám nézett és nevetett-holnap indulunk a fiúk házához,hogy megismerkedj velük közelebbről is!
     -Velem jöhet az öcsém is?Tudja a szüleink meghaltak,és nem akar más rokonokhoz menni,nem zavarna
     -Hát rendben jöhet ő is!Ne okozz nekünk csalódást!Holnap reggel 9-kor a fiúk kapujánál várunk benneteket!-ezzel elment
     -Teo köszönöm neked ezt a lehetőséget-jó szorosan megöleltem és megpusziltam                                          Ezzel kimentem az utcára és véletlen nekiszaladtam valakinek:
     -Bocsánat!
     Ránéztem a fiúra és megláttam őt....

4 megjegyzés:

  1. Tök jóó :D Nekem tetszik :D Kövit :D ~Emily

    VálaszTörlés
  2. *--* Nagyon jo! :D Tetszik, de uuuugy nagyon!:D Siess a kovetkezovel! :)

    VálaszTörlés