2013. augusztus 8., csütörtök

Hátrébb az agarakkal!

    •4 nappal később•

     Dánia milyen csodás hely vagy, az elmúlt pár napban Svédországban koncerteztünk, aztán egy kicsit Dániában is kattogtattam a fényképezőgépemet. Holnap megyünk haza L.A-be, a ma esti koncert után itt ülök az ágyban, mellettem Nath csöndben tetteti, hogy alszik, de tudom, hogy nem. Sokat beszéltem Emilia-val, ő már volt Rob-nál, szerinte jól fogadta a hírt. Egyszer csak hallom, hogy csörög  a telefonom, gyorsan felvettem:
     -Haló?
     -Hagyd békén Nathan-t vagy különben bajod lesz!- majd letette a telefont
     -Ki volt az?- szólalt meg mellőlem Nath
     -Nem tudom- eresztettem le a telefonomat- eltorzította a hangját, és azt mondta, hogy hagyjalak békén, mert különben bajom lesz
     -Nem lesz semmi bajod- mosolygott rám- ha bárki is bántani akarna, nem állok jót magamért
     Én csak rámosolyogtam, és megöleltem őt, majd ebben a pózban el is aludtunk. Amikor újra kinyitottam a szememet már 10 óra volt. A repülőnk 11-kor indul. Te jó ég elkésünk!
     -Nath ébredj! Tíz óra van! Lekéssük a repülőt
     -Még 10 percet anya légyszi!- húzta magára a takarót
     -Nem most gyere, kelj fel rögtön!
     Bepakoltam mindent a bőröndökbe, de Nathan James Sykes még mindig a lóbőrt húzta.
     -Nath kelj fel, harmadszor szólok már
     -Hagyj még aludni, csak egy kicsit
     -Most azonnal felkelsz- fogtam meg a lábait és húztam magam felé- gyere ki- erősebben húztam, és egyszer csak könnyebb volt húzni, mivel megindult lefelé, és rámesett
     -Szia- vigyorgott rám
     -Örülök, hogy felkeltél, de 10 percen belül indulunk haza. Leviszem a csomagokat, lent várunk!
     -Majd leviszem én a csomagokat- csókolt meg- te nyugodtan menjél le a többiekhez!
     Szót fogadtam neki, és lejöttem a többiekhez, Jay a békáját ölelgette, Tom és Siva Skypeoltak az otthoniakkal, Max pedig magányosan ült, senki se állt vele szóba még mindig, gondoltam odamegyek hozzá
     -Szia Max! Leülhetek melléd?
     -Becca- csillant fel a szeme- gyere nyugodtan, te vagy az egyetlen aki szóba áll velem
     -Tudod a rajongók Svédországban egy kicsit csalódottak voltak- ültem le mellé- a koncert megvolt tartva
     -Nagyon sajnálom, már annyiszor elmondtam, szerencsére te "felzavartad" őket a színpadra- egyre közelebb jött hozzám- te nagyon tetszel nekem, veled akarok lenni, hagyd el Nathant-t értem
     Ezalatt befutott Nath, és mindent hallott, látott. Majdnem szóra nyitotta a száját, de most én előztem meg.
     -Max, te egy nagyon rendes srác vagy, kivéve akkor amikor nem! Én is nagyon kedvellek tégedet, de Baby Nath a szívem csücske,  nagyon szeretem őt, és szeretném, ha te ezt megértenéd, és tiszteletben tartanád!- mosolyogtam rá
     -De szeretlek Becca, azt akarom, hogy az enyém legyél!- megfogta a kezemet, és magához rántott
     -Ereszd el a barátnőmet!- kiáltott rá Nath, szemeiben láttam, hogy szikráznak
     -És ha nem akkor mit teszel öcsi?- nézett rá lenézően Max
     -Ereszd el a Barátnőmet- ismételte még hangosabban
     -Max engedj el- már én is rászóltam
     -Milyen szép, hogy így véditek egymást- megfogott
     Nagyon szorosan tartott, odarántott magához és megcsókolt. Ez teljesen normális, majdnem elhánytam magamat. Természetesen nem csókoltam vissza, csak ellöktem magamtól és adtam neki két hatalmas pofont. Ekkor Nath a kapucnijánál fogva elrántotta tőlem, és behúzott neki egy jobb egyenest, aztán adott egy balost. Persze Max is visszaütött, és Nath szája felrepedt. Nem bírtam nézni tovább, hogy verekednek, odaakartam közéjük menni, de Jay megfogott, és visszahúzott. Megöleltem, hogy ne lássam a továbbiakat, de aztán összeszedtem a gondolataimat, közben Tom és Siva szétszedték a két marakodó "kutyát". Nath tiszta vér volt, kék lila színekben "pompázott", Max nem is érdekelt. Megfogtam Nathan-t és ketten kimentünk a reptérre, majd felszálltunk a repülőre. Bementünk az egyik szobába, és leültettem az ágyra, gyorsan elmentem az elsősegélydobozért, visszaérve Nath ugyanúgy ült az ágyon, lehajtott fejjel. Elkezdtem tisztítani a sebeit, néha felszisszent. Gyorsan befejeztem, szegény nem néz ki most a legjobb formájába.
     -Nath, miért csináltad ezt?
     -Hagyjam, hogy a "legjobb barátom" lesmárolja azt a lányt akit tiszta szívből szeretek? Nem tudom elviselni, ha mással vagy, de te most miért sírsz?
     -Nagyon sajnálom, nem kellett volna odamenni hozzá. Ez akkor nem történt volna meg!
     -A kedvességed miatt szeretlek, ez nem a te hibád, ellenkeztél is. Ezt nekünk kettőnknek kellet elintéznünk!
     -Nem bírlak így látni téged, nagyon nagyon szeretlek- odabújtam hozzá, ő felszisszent- bocsi
     -Nem baj! Te vagy a gyógyszerem- ölelt át szorosan, majd kicsit enyhítettem fájdalmát a csókommal.
     A többiek is feljöttek ekkor már a repülőre, mindenki hozzánk jött be, kivéve Max aki igazán bocsánatot kérhetne. Hagytam egy kicsit a fiúkat, és elmentem valami kajáért. Pont összefutottam Max-el...remek! Soha nem fogom neki megbocsájtani, amit Nath-el tett.
      -Figyelj Becca sajnálom, nem szerettem volna azt tenni amit tettem, kérlek bocsáss meg!
      -Arrébb mennél kérlek? Köszönöm!
      Fogtam a kaját, és visszamentem a srácokhoz, de Mr.George is jött utánam. Bementem leültem Nath mellé, és osztogattam a kaját az "éhenkórászoknak". Max csak nézett minket, majd egy kis idő múltán kiment.
      -Srácok Nath-nek most aludnia kell, mert az előtt alig bírtam kirángatni!
      Röhögtek rajtam, majd kimentek. Nath alig bírta nyitva tartani a szemét, de engem nézett és mosolygott rám. Olyan rossz, hogy az a srác akiért odavagyok, verekedett egy olyannal akiről tudja, hogy erős, de mégis....megvédett engem. Fogtam magam és beültem mellé az ágyba, ő belehajtotta a fejét az ölembe, és fél perc sem kellet már aludt. Az út további részében nem nagyon történt semmi. Azon kell gondolkoznom, hogy juttassam ki Nathant, hogy ne vegyék észre mit tett az az állat. Megvan! Felvesz egy napszemüveget (ahogy.szokta) fullcap és lehajtja a fejét, de sietnünk kell nehogy egy rajongó észrevegye. Felkeltettem, most nem ellenkezett annyit. Felvette azt amit mondtam neki és fogtuk magunkat lementünk a repülőről. Beértünk a hallba, ott egy rakás magam fajta fényképész és tinilány. Néhányan odajöttek hozzánk képet kérni, én azt mondtam, hogy nem érzi magát, viszont Nath csillogó szemekkel adott nekik autogrammot, a képet nem engedte, hogy ne rontsa el, viszont meghívta őket bulizni ma estére. Nem tartom jó ötletnek, de én is benne vagyok a buliban. Gyorsan hazamentünk, Nareesha és Kelsey már vártak minket.
      -Üdv itthon!- kiabáltak, majd Kels Tom nyakába, Nare pedig Siva nyakába ugrott
      Mi Nath-el meg csak mosolyogtunk rajtuk, mikor megláttam egy gyönyörű párt lejönni a lépcsőn. Oldalt böktem Nathan-t. Ő elővette az ezerdolláros mosolyát.
      -Hát ti?- vágta nekik a kérdést
      -Sziasztok-lenéztek a kezükre és csak vigyorogtak
      -Vigyázz a húgomra! Mert különben úgy fogsz kinézni mint én- levette az álruháját
      -Nath szalad oda hozzá Jess, nem keltél fel időben, és Becca megvert?
      -Haha vicces vagy Jess- vigyorgott rá- Mr.Georg-al volt egy kis nézeteltérésünk, mivel lesmárolta a barátnőmet!
      -Nyugi Nath- karoltam át a derekát- menjünk fel hisz este buli van!

-----------------------------------------------------------------------------------------------
 Sziasztok ismét érkeztem egy új résszel. Eseménydúsabb, remélem tetszik, komikat szívesen fogadok. Már csak 2-őt kell aludni az új kislemezig én már nagyon várom! Addig is jó olvasást! :) 

2 megjegyzés:

  1. Aaaaaaaaaaaahw! :3 Annyira cuki Nath, hogy megvedte Beccat...Es pont Max...-_- Leallithatatlan nofalo.:'D De vegulis....cuki volt ez a resz is. ^^ Birom Beccat es Nath-et egyutt...Annyira cukik. :3 Meg Jess es Rob is osszejottek..hm...:D Dul a lamur...:D Siess majd a kovetkezovel!! :D

    VálaszTörlés