2013. július 18., csütörtök

Viszlát London!Helló L.A

  Vajon mi lehet ez a hang?Néztem fel kómásan az órára.Kelni kell, 9-re ott kell lenni a háznál. Na kelj fel,hórukk! Ügyes vagy! Felültél az ágyba,ne ne dőlj vissza. Tedd le a padlóra a lábad, egyik láb, másik láb. Na most már vetem az ágyam, és elbandukolok a fürdő felé. Miközben mentem a fürdő felé beszóltam Rob-nak:
  -Roob! Keljél megyünk a The Wantedhoz!
  -Ébren vagyok mindjárt kész vagyok!
  Tovább bandukoltam, bementem a fürdőszobába, megmosdottam, fogat mostam, majd visszabandukoltam a szobámba...Fel kéne venni valamit, á ez jó lesz!:









  Felkaptam a ruhát ránéztem az órára fél 8? Reggeli futás! Szaladtam a konyhába készítettem a reggelit magamnak Robinak, jött is az öcsém megettük a szalámis kenyerünket, ittunk mellé teát. Betettük még a maradék cuccot a táskámba és elindultunk:
  -Robi nézd meg útóljára a lakást lehet egy jó ideig  nem fogod látni a lakást!
  -Rendben, de most már induljunk, hogy odaérjünk a házhoz!
  Hívtunk egy taxit, ami 5 perc múlva ide is ért. Valahogy belegyömöszöltük a kocsiba a cuccunkat beszálltunk majd elindultunk. A házunk egyre csak távolodott, távolodott a végén már nem is láttuk. Éreztük valami új fog kezdődni számunkra, csak még nem tudjuk pontosan mi. Egy óra múlva már ott is voltunk a házuk előtt. Lett volna még 15 percünk, de a csomagok lepakolása beletellett ennyi időbe! Becsöngettünk hozzájuk, és egyszer csak Kelsey lépett ki a hatalmas kapun:
  -Sziasztok! Már vártunk titeket!
  -Elkéstünk? Bocsi, de az út 1 óra
  -Nem, dehogy késtetek!
  -Had mutassam be az öcsémet! Kelsey ő itt Rob, Rob ő itt Kelsey!
  -Örülök, hogy megismertelek!
  -Gyertek be, majd a többiek beteszik a csomagokat a többi mellé!
  Bementünk. Bent már mindenki izgatottan várta az utazást. Nath és Jay az utolsó cuccaikat viszik az előtérbe, Max nagyban alszik a kanapén, Siva és Nareesha kihúznak mindent az áramból, mert sokáig nem lesznek itthon, Tom pedig lazán kávézgat kint a teraszon.Egyszer csak belépett az ajtón Nano:
  -Sziasztok srácok, készen álltok az indulásra?
  -Szia Nano-szóltak a srácok egyhangúan-mehetünk a reptérre!
  -Nem baj,ha Jess is jön velünk?-kérdezte Nath hátulról
  -Nyugodtan jöhet ő is!
  Elindultunk a reptér felé és hirtelen éreztem, hogy mindjárt megfulladok a gombóctól a torkomban. Még sosem repültem, és nagyon félek. Egy fél óra múlva oda is értünk, Jess már ott várt ránk. Elindultunk a gép felé és egyre rosszabbul éreztem magam, mikor hirtelen odajött hozzám Nath:
  -Hé Becca mi a baj? Olyan sápadtnak tűnsz
  -Félek! Még sosem ültem repülőn. Mit csináljak?
  -Én is féltem az első repülésemtől. Gyere ülj mellém, majd jobb lesz úgy! Addig is a testvéreink megismerhetik egymást!
  -Hát jó addig is megismerik egymást!
  Felmentünk a repülőre és elfoglaltuk helyeinket, és felszálltunk...

      *Rob szemszöge*

  Vajon ki lehet ez a gyönyörű lány aki leült mellém? Becca szerint ő Nathan testvére. Talán be kellene mutatkoznom: 
   -Szia Robert Stuart vagyok!
   -Örülök, hogy megismerhetlek! Jessica Sykes vagyok
   -Mivel szoktál foglalkozni?- vágtam neki oda a kérdést
   -Én is énekelni szoktam, mint a bátyám, te mit szoktál csinálni szabadidődben? 
   -Én dalszövegeket írok, pont mint a bátyád!
   Ezen úgy 5 percig nevettünk.
   -Kérsz kaját? A nővérem nagyon sokat pakolt be!
   -Jó valahogy el kell vonjam a figyelmemet a repülésről, tudod most repülök először, eléggé ijesztő
   -Én is először repülök, de nem nagyon figyelek rá tessék vegyél!
   -Köszi!

     *Becca szemszöge*

   -Nézd Nath milyen jól elvannak a tesók!
   -Ja. Lehet lesz valami köztük!-vigyorgott
   -Azt majd ők fogják eldönteni és nem mink!- kacsintottam 
   -Na szóval- fordult felém- mióta fényképezel?
   -Már 4 éve tanulom a szakmát kisebb nagyobb sikerekkel!-mosolyogtam rá
   -Az jó, engem mindig is érdekelt a fényképészet!
   -Engem meg nagyon érdekel a zene
   Mosolyogtunk egymásra és hirtelen megfogta a kezemet. Ekkor egy meleg érzés fogott el, és ekkor úgy éreztem, hogy meg kell öleljem, de hirtelen azt veszem észre, hogy közeledik hozzám és meg akar csókolni.
   -Becca! Van még szendvics nálad?- szólt hozzám Rob
   Ekkor hirtelen Nath eltávolodott és pedig válaszoltam:
   -Van...azt hiszem a táskában van benne, vedd ki és vidd!
   -Hol is tartottunk-fordult hozzám- ja igen, megmutassam neked a vicces képeinket a fiúkkal? Van ami nagyon jó
   -Oké
   -Na itt van egy kép Tomról...:








  -Ez jó, van még képed?
  -Hát igen...itt van például Jay: 






  -Erre azt hiszem nem vagyok kívácsi!
  -Itt van egy rólam:












  És itt kezdtem el röhögni...
  -Ez nem vicces!Neked mutattam meg egyedül
  -De az!Köszönöm, hogy megmutattad, de ez igenis vicces!
  -Igazad van
  Ez után úgy 10 percig röhögtünk.Majd azt a tanácsolta aludjunk, mert L.A más időzónában van. Úgy egy 5 perc kellett mire elaludtam. Aztán már csak a leszállásnál keltem fel:
  -Reggel van?- kérdeztem Nath-et álmosan
  -L.A-ben vagyunk 12 óra van! Nagyon mélyen aludtál! Gyere mert leszállunk!
  -Oké
  Nath felsegített, elindultunk a repülő kijárata felé. Amikor le szálltam a repülőről és szétnéztem egy eszméletlen látvány fogadott amit le is fényképeztem:











  -Hű ez eszméletlen!
  -Már nagyon sokszor láttam, de engem is ámulatba ejt!- közölte Nath
  Ez egy varázslatos hely! Milyen lehet a világ többi részén?

2 megjegyzés:

  1. Rob...Mindig a legjobbkor :D . O es Jess, Nath es Reb. Izzik a levego emberek! xD Azt hiszem ha nem sietsz az uj resszel megfogok oregedni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem a jó történettel és az új résszel! :)

      Törlés