2013. július 30., kedd

Vigyázz Svédország jövünk!

   *Siva szemszöge*

    -Nareesha? Kicsim! Indulhatunk?
    -Jövök már!
    Kijött az ajtón azt hittem eláll a lélegzetem. Nem volt nagyon kiöltözve, tökéletes volt arra a helyre, ahova megyünk. Kinyitottam neki az ajtót, beszállt majd egy kis zene társaságában utaztunk. Úgy 10 percen belül ott is voltunk a helyszínen:
    -Kicsim itt az ideje becsuknod a szemed!
    Becsukta a szemét, és szép lassan elvezettem a helyünkig.
    -Még egy kicsit és már ott is vagyunk!
   -Jújj, de várom már!
   -Nyisd ki a szemed-kinyitotta- meglepetés!
   Egy piknikező hej tárult elénk, le is fényképeztem és feltettem Intsagramra:
                      (@sivathewanted Egy gyönyörű helyen,egy gyönyörű lánnyal)
   -Kicsim ezt te csináltad?-nézett rám gyönyörű szemeivel
   -Igen gyere együnk, még mielőtt valaki elviszi!
   Leültünk enni, nagyon finom volt. Sokáig el mulattuk ott az időt,de mondanom kell neki valamit:
   -Drágám-kezdtem bele
   -Igen?
   -Hát...öö az van-kezdtem kicsit bizonytalanul- holnap utazunk Svédországba koncertezni!Most szóltak nekem,még a többiek sem tudják,és az a baj,hogy ti nem tudtok most velünk jönni.Egyedül Becca, mert ő a fotósunk!
   -Ó Istenem!Ez olyan rossz....itt hagytok minket,de ha Scooter így döntött akkor tiszteletbe kell tartanom ezt! Csak annyit mondok, hogy siessetek vissza!-majd megcsókolt
   Érdekes, hogy most milyen nyugodtan fogadta ezt a hírt....hiányozni fog nekem ebben a pár napban.....

  *Nathan szemszöge*

   Becca-val csak ültünk a holdfényben,és azon gondolkoztam, mit is érzek iránta....nem tudom, amikor először belém ütközött azt hittem valami bolond fan. Igaz látszódott rajta, hogy rajongással néz rám, de ez a normális rajongók szintjén van. Első benyomásra nagyon szép lány volt, de mikor bemutatkozott nekem, hogy ő az új fotósunk, azt hittem eláll a szavam! Gondoltam elviszem haza, ott tán mindenki jól fogadta, és amikor a szülei miatt elsápadt, akkor azt hittem valami nagy baj történt vele. Meg is ijedtem,de aztán kiderült, semmi gond sincs. Meg kellene majd kérdeznem tőle egyszer, mi van a szüleivel,de most ezt a pillanatot nem teszem tönkre ezzel. Aztán amikor repültünk ide, mellém ült,mert félt a repüléstől. Amikor elkezdtem neki mutatni a képeket, nem tudom a nevetése, olyan melengető volt, és a szemei, akármikor belenézek elkápráztatnak. A repülőn meg akartam csókolni, de pont akkor jött Rob (ő is a legjobbkor), de jobb is volt, mert nem akartam a dolgokat elsietni. Mikor ideértünk akkor nem is nagyon beszélgettünk egymással, csak akkor amikor Tomsey randizott. Gondoltam besurranok a szobájába, hogy meglepjem őt, úgysem volt mit csinálnom...bejött abban a gyönyörű ruhában, azt hiszem egy pillanatra megállt a lélegzetem. Elkezdtük nézni a TWL 6. részét, és sírni kezdett. Ekkor engem is szomorúság járt át. Próbáltam vigasztalni, és nagyjából sikerült is aztán, hát felszerettem volna segíteni, és hát hogy is mondjam....fel szerettem volna segíteni,de hát végül is ráestem. Ekkor azt hittem, hogy ott azonnal ugrálok a boldogságtól, de csak rámosolyogtam, és ő elpirult. Feltápászkodtunk és elment átöltözni,mert mer már egy kicsit hűvösebb lett. Gondoltam szerzek egy kis emléket neki így hát elkezdtem a gépével babrálni. Elég béna képek lettek belőle:
                                                       
   Becca éppen visszajött. Hupsz asszem megnézte őket, láttam a vigyort. Később csináltunk pár közös képet. Azok sokkal jobbak lettek, azt hiszem a zenei szakmánál maradok, a fényképészetet átadom Becca-nak. Ez után "eldugta" előlem a gépet. Nem tudom miért, de odamentem hozzá és átkaroltam őt,erre megfordult. Először azt hittem, hogy pofon vág, vagy számon kér, de ő megölelt. Nem tudom, de ekkor nem érdekelt semmi, bárcsak örökké ölelne. Ekkor már 2 perce ölelt, már nem kaptam levegőt:
   -Becca
    -Igen?- nézett rám gyönyörű szemeivel
    -Elengednél? Mindjárt megfulladok!-kapkodtam a levegőt
    -Jajj bocsi-engedett el- ne haragudj, hogy megöleltelek
   -Hülyéskedsz?-rá mosolyogtam-nagyon jól esett egy ölelés!
    Némán ültünk egy ideig, gondoltam megtöröm a csendet egy kis dúdolással
    -Mit dúdolsz?- kérdezte kíváncsi tekintettel 
    -Csak az egyik új dalunkat!
    -Megmutatod? 
    -Miért ne?
   Elővettem a telefonomat leengedtem neki, ekkor felpattant és kiment a szobából. Kicsit meglepett, hogy kiment, talán valami rosszat csináltam. Kimentem utána, közben Jess nézett rám a fürdőszobából jövet:
   -Hát te bátyus? Mi dolgod van Becca szobájában?- vigyorgott rám
   -Ej szia hugi! Majd holnap megtudod- kacsintottam rá és kimentem az erkélyre.                                            -Miért jöttél ki?- kérdeztem tőle, egy kicsit meglepetten
    -Fogalmam sincs! Amúgy nagyon bejön a szám!
    Ekkor közelebb hajoltam hozzá, és szájrapuszit adtam neki. 
    -Miért csináltad ezt?- vigyorgott rám
    -Nem tudom!
    Becca nevetett, és csak akkor hallgatott el, mikor megcsókoltam. Ő vissza csókolt. A szívem majd kiugrott a helyéről, melegség járta át testem. Ekkor már biztosan tudtam: Ez a lány aki itt ül mellettem és vállamra hajtotta a fejét, aki a gyönyörű kék szemeivel nézett rám, szőke haja kiegészíti őt, mint ez a lány engemet. Most már tudom szeretem őt! Ekkor megrezzent a telefonom a zsebembe elővettem és egy sms érkezett Siva-tól: 
"Szia haver! Holnap Svédországba megyünk pár koncert erejéig, és csak Becca jöhet velünk! Bocs, hogy most szólok, de engem is csak most informált Scooter! Holnap 9-kor a bejáratnál! Jó éjt!"
   Ez a hír még jobban feldobott. Gyorsan vissza is írtam neki:
"Kösz, hogy szóltál nekem! Remélem Jess megérti! Neked is jó éjt! Holnap találkozunk!:D"
   -Drágám!- fura volt így szólni hozzá- gondolom Becca, holnap megyünk Svédországba! Csak te meg mi!-vigyorogtam rá
   -Hogy mi?-vette le a vállamól a fejét- Rob ki fog akadni, de jó lesz ott- nyomott egy puszit az arcomra!
   -Jess is itt marad- kacsintottam rá- meglesznek ők itthon
   Öleltem át jó szorosan majd felkeltünk, és bementünk. Becca a saját szobájába én is, bedőltem az ágyamba és gyorsan el is szundítottam! Másnap reggel felkeltem elmentem a fürdőbe, rendbe hoztam magamat, felvettem valamit, és belőttem a sérómat. Megfogtam a bőröndömet és lementem az előszobába. Lent már mindenki csak engem várt, köztük Reb is. Gyönyörű szemeivel csak nézett rám és mosolygott, mosolya mindig elkápráztat. Mindenki csak hallgatott, és néztek rám úgy egy fél percig. Ekkor odamentem Becca-hoz, és megcsókoltam, ő visszacsókolt. Átkaroltam őt, és arra eszméltem, hogy egy körben állunk és mindenki meglepődötten, de mosolyogva néz ránk. Mi is csak vigyorogtunk, mint két tejbe tök, ekkor Max megszólalt:
   -Ti így együtt? Sokáig!- kacsintott rám
   -Tudtam, hogy lesz ebből valami- nézett rá Tom Kels-re és vigyorgott- gratulálok nektek- odajött és megveregette a vállamat
   -Nézzétek! Nath-nek előbb lett barátnője, mint nekem!- szólt be Jay kiskutya szemekel
   -Jay te is rá fogsz találni a szerelemre...egyszer-nyugtatta meg Siva
   Egy kicsit megsajnáltam Jay-t, de ő is boldog lesz egyszer egy lánnyal, ebben biztos vagyok!
   -Ha megbántott a nővérkémet, úgy megverlek, hogy 3 hétig aprófát fogsz sz@rni!- fenyegetett egy kis tréfával Rob
   -Jól van-szólt közbe Reb, közben szúrósan nézett öccsére- nem lesz semmi baj, de téged most itt kell hagyjalak Nareesha-val, Kels-el, Big Kev-el és Jess-el. Én téged féltelek a lányok közt
    Hallottam, hogy egy kicsit kuncogott, erre én csak megpusziltam a homlokát. Fogtuk a csomagjainkat elköszöntünk mindenkitől, és elindultunk a reptérre....


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bocsi, hogy kicsit késtem ezzel a résszel. A következő rész 4 komi után jön (a válaszaimmal együtt) mondjátok meg a véleményeteket, szívesen fogadok hideget-meleget! Köszönöm a sok megtekintést.
Puszi Niki♥
U.i:Remélem tetszenek nektek a dalok amit összeválogattam :)

6 megjegyzés:

  1. Annyira cuki Nath es Becca! :333 *_*
    '' -Ha megbántott a nővérkémet, úgy megverlek, hogy 3 hétig aprófát fogsz sz@rni!'' Neeeeeeee X''D Nagyon jooo! Siess az uj resszel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem jó történettel szolgálni mindenkinek!Köszönöm szépen! Már írom is az új részt! :D

      Törlés
  2. Ez de jó Rob bekeményit xD Siess a kövi részel :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rob a védelmező öcskös :D Nemsokára jön!:)

      Törlés
  3. ohh :") Nathan & Becca. Annyira cuki! *.* Siess a kövivel <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!Az új résznek az 1. negyede már kész van!♥:)

      Törlés