2013. július 31., szerda

It's clear to me

   *Rebeka szemszöge*

    Kiszálltunk a kombiból ami a reptérre vitt minket, felszálltunk a magángépünkre és ismét Nath mellett foglaltam helyet. Állandóan mosolygok, amióta tegnap este megcsókolt ez a fiú, álmaimban sem gondoltam volna, hogy egyszer az a fiú a pasim, akit a tv-ben néztél nagy rajongással. Annyira tehetséges, hogy nem tudom szavakba önteni, de hihetetlen, hogy ő csak ül mellettem csöndben. Amíg így elvoltam a gondolataimmal jött egy sms Max-től:
    "Becca gyere ide hozzánk. Beszélnünk kell veled!"
    Kicsit meglepődtem, de szóltam Nath-nek, hogy mindjárt jövök. Oda slisszoltam a fiúkhoz:
    -Sziasztok mi újság?
    -Becca- kezdte Max- mi téged nagyon kedvelünk-ezért kellett idejönnöm, hogy ezt elmondja?Fura
    -És nagyon örülünk neki, hogy Nath oldalán megtaláltad a boldogságot-folytatta TomTom
    -De vigyázz-Jay kezdett bele- Baby Nath nagyon érzékeny, múltkor például amikor Dionne-val szakítottak annyira ki volt lelkileg, hogy szüneteltetni kellet a turnét, és nagy volt a veszteség. Igaz a pénz nem számít, de akkor is. Nath nagyon szerelmes volt és összetörték a szívét. Igaz gyönyörű dalok születtek belőle.
    -Dionne nem volt normális, hogy itt hagyta ezt a fiút aki nekem nagyon sokat jelent- mondtam nekik vigyorogva
    -Reméljük is!-mondták egyhangúan a srácok
    Erre odamentem hozzájuk és sorban megöleltem őket. Vissza mentem Nath-hez, éppen zenét hallgatott, ezért mögé mentem, és befogtam a szemét. Egy kicsit megijedt:
    -Ki vagyok?- sugtam neki a fülébe
    -Nem tudom
    -Tudom, hogy tudod
    Erre megfordult és megcsókolt.
    -Nincs kedved filmet nézni?- vágtam neki oda a kérdést
    -Miért is ne? Nézzük meg a Halálos iramba 6-ot- vigyorgott rám
    -NE, inkább nézzük meg a felhők fölött 3 méterrel
    -Tudod mit? Egyezzünk ki a Gru 2-ben- írta be és kezdtük nézni
    -Hé nem vetítjük ki szerintem a többiek is néznék
    -Kérdezzük meg őket-kelt fel és szólt a srácokhoz- nézzük a Gru 2-t?
    -Egy jó film elé nézünk- lépett elő Jay egy nagy tál popcornal
    -Zsír! Nekünk is adhatsz belőle kacsintott rá Tom
    Csatlakoztattam a laptopomat a tv-hez és megnéztük a Gru 2-t. Közben elálmosodtam kicsit beszunnyadtam, úgy 5 perc múlva felkeltem és láttam mindenki alszik. Gyorsan felmentem twitterre és láttam egy képet amit Tom tett fel:
(@TomTheWanted: Álomszuszékok #ÚtSvédországba 
@SivaTheWanted @MaxTheWanted @JayTheWanted )

RT-ztam, és ekkor ránéztem Nath-re. Te jó ég milyen aranyos ezt le kell fényképezzem. Le is fényképeztem, majd adtam az arcára egy puszit. Fel tettem Twitterre:
@BeccaStuart: Hát nem aranyos ez a fiú? 
@NathanTheWanted jó volt a #Gru2. #ÚtSvédországba
    Úgy 2 perc alatt 200 RT és 230 kedvenc lett.Rekor, na de nekem is le kell feküdnöm aludni,mivel más időzónába megyünk (megint).
    Felkeltem, és Nath már ébren volt és mentünk le a repülőről. Amikor kiléptem akkor Svédország gyönyörű panorámája tárult elém. Elmentünk a hotelbe ott egy közös szobát kaptam a fiúval akit szeretek.Gyorsan repült az idő nem emlékszem mindenre, amikor ismét figyeltem, éppen Stokholm-ban jártam az utcát. Már este volt és azt hiszem a koncert helyszínére mentem. Mentem és egyszer csak egy szép párt láttam akik csókolóznak. Közelebb mentem, és ekkor azt hittem elbőgöm magamat. Nathan és Dionne (a volt barátnője) éppen smároltak. Nath velem szembe volt és amikor meglátott rögtön ellökte magától Dionne-t:
    -Becca! Figyelj ez nem az aminek látszik!- magyarázkodott nekem
    -Ja nem az! Te nem smároltál senkivel, csak elnéztem- ordítottam rá, és pofoztam fel
    -Sajnálom!
    -Sajnálhatod is!
    Gyorsan szedtem a lábaimat, oda is értem a koncert helyszínére ott már Tom várt engem:
    -Szia Becca!- köszönt kedvesen- Hol van Nath?
    -Te arról a Nathan James Sykes-ról beszélsz aki alig egy perce csalt meg?-förmedtem rá
    -Hogy mit csinált?- maradt tátva a szája
    -Hallottad! Amikor jöttem megláttam őt és Dionne-t smárolni az utcán. Azt mondta, hogy félreértem, de nem vagyok vak!
    -Gyere be az öltözőbe nyugi!
    -Hogy nyugodjak le?Most csalt meg a pasim, életem szerelme, akit cseppet sem érdeklem-közben bementünk az öltözőbe.Ott már mindenki készülődött, Siva rögtön észrevette, hogy mindjárt sírok:
    -Hol van Nath?
    -Hagyjatok békén!-megfogtam az asztalt és feldöntöttem valahogy így: 

    -Becca! Becca?-fogott le Max
    -Mi van?- kezdett el záporozni a könnyem
    -Nyugodj le!-ültetett le Max- tessék egy pohár víz!Igyál szépen.
    Miközben ittam a vizemet Tom elmesélte a fiúknak mi is történt, erre idejött Siva leült mellém aztán jött Max és Jay is!
    -Sajnáljuk Becca- szólt hozzám mindenki
    -Hogy fogok vele egy szobába  aludni, miért csinálta ezt velem? Nem értem. Én szívemet lelkemet odaadtam neki!
    -Ha idejön úgy pofán vágom, hogy le fog esni a székről- nézett rám Max, a szemeiben láttam a mérget és a tüzet
    -Ne, én azt nem tudnám elviselni
   Ekkor belépett Nathan. Mindenki ránézett én is, de ő kerülte a tekintetemet, remélem tudja a tettének súlyát.
    -Becca beszélnünk kell!
    -Nincs miről beszélnünk! Bíztam benned és te az első lánnyal megcsalsz!   
    -Dionne nem jelent számomra semmit! Értsd meg, nem akartam ezt csinálni!
    -Vége van Nathan! VÉGE! Értsd meg nem tudok benned megbízni soha többé!
    -Ne Becca kérlek ne!-gyűltek a könnyei a gyönyörű kék szemeiben- nem tudok nélküled élni
    -Vége Nath érted vége!
    Valaki elkezdett bökdösni. Kinyitottam a szememet és Nath volt mellettem. Pofán csaptam!
     -Áucs!-kiáltott fel- Ezt mégis miért kaptam?
     -Azért mert megcsaltál!-adni akartam neki még egy pofont,de megfogta a kezemet
     -Rebeka Stuart! Nem csaltalak meg! Itt vagyunk a repülőn aludtunk és azért keltettelek fel, mert álmodban sírtál! Azt hiszem már értem miért!
     -Azt mondod csak álmodtam? Sajnálom a pofont- megpusziltam az arcát- annyira rossz volt
     -Mit álmodtál?-kérdezte tőlem ijedten
     Elmeséltem neki, és hátulról a fiúk is hallgatták, majd Max közbeszólt:
     -Én is pont ugyanezt álmodtam!- vigyorgott rám
     A többiek is bólogattak, kivéve Nath:
     -Én arról álmodtam, hogy milyen lehet minio-nak lenni-vigyorodott el, olyankor olyan aranyos- jó álom volt!
     -Fura, hogy mind ezt álmodtuk-szóltam- lehet azért amiről az előbb beszéltünk!
     -Miről beszéltetek-kíváncsiskodott Nath
     -Most már lényegtelen!-öleltem meg
     Éppen akkor értünk oda Svédországba a reptérre. Mindenki fogta a cókmókját és lejöttünk. Rajongók hada várt ránk, és mindenki nagyon aranyos volt. Sok rajongói képet készítettem, mindet felteszem majd Twitterre! Gyalog mentünk a szállodáig, a csomagok már ott voltak, nem erőltettük meg magunkat, mivel nem volt messze, de a rajongók csak jöttek és jöttek utánunk! Némelyik megpuszilta Nath-et, kicsit zavart,de aztán megszoktam. A hotel előtt még elköszöntek a TW Fanmily-től, a banda legfiatalabb tagja megfogta a kezemet és bementünk az előtérbe.
-----------------------------------------------------------------------
Sziasztok ez egy kicsit hosszabb rész! Ellenálhatatlan vágy öntött el, hogy írjak ezért írtam. Nem túl eseménydús, de remélem tetszik köszönöm a kedves kommenteket, és hogy ennyien elolvastátok! Következő rész 4 hozzászólás után jön (válaszaimmal együtt). Remélem tetszik nektek, és várom, hogy írjam a folytatást!♥:)    

4 megjegyzés:

  1. Annyira teeeetszik! *-* Es annyira megilyedtem...de hal' istennek csak egy alom...legalabb is remelem. :) Siess az uj resszel! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nem árulom el mi lesz benne :) Sietek ahogy csak tudok! :D

      Törlés
  2. Huhhh, már azt hittem, hogy Nathan tényleg megcsalja Rebekát. Szerencse, hogy csak álom volt! :))) Nagyon várom a folytatást.:))) Siess! <33

    VálaszTörlés