2013. július 21., vasárnap

Álomváros!

     Hosszú volt az út a LAX repülőtértől a srácok rezidenciája, de amikor odaértünk a látvány kárpótolt. Egy hatalmas fehér ház állt előttem. Nem láttam mekkora, csak azt, hogy hatalmas! Miközben ámultam bámultam bevitték az összes csomagot, szerintem nekem is be kellene mennem. Beléptem a házba, az még nagyobb volt belülről, mint kívülről! Annyira elbambultam, hogy véletlen nekimentem Tomnak:
     -Ó bocsi! Csak ilyen nagy "házban" még nem voltam!
     -Semmi gond- mosolygott kedvesen rám-gyere megmutatom a szobádat!
     -Oké vezess,mert lehet eltévedek
     Ezen jót röhögött és folytatta:
     -Gyere itt felmegyünk a lépcsőn, itt ugye van egy-egy folyosó jobbra és balra. A te szobád az balra van!        Elkezdett menni.Szinte már végig mentünk a folyosón, mikor hirtelen megállt, én meg nekimentem(megint):
     -Megállás! Itt a végállomás!-mutatott jobbra egy szobaajtóra
     -Szólhattál volna előbb is, mielőtt neked mentem!
     -Nekem jöttél? Észre sem vettem!-röhögött
     Erre rácsaptam egyet, és még jobban röhögött, mit azelőtt. Jól van, ha röhög akkor röhögjön! Fogtam magam kinyitottam az ajtóm, és egy gyönyörű szoba tárult elém. Mire visszanéztem Tom már elment, így becsuktam az ajtót, és elkezdtem kipakolni a cuccaimat a hatalmas szekrénybe!

    *Tom szemszöge*

     -Mókás lány ez a Rebeka-léptem oda Kelsey-hez
     -Ugye nem csalsz meg vele?- vigyorgott rám
     -Ugyan drágám! Szerintem Nath-nek tetszik. Nem akarom tőle lenyúlni!
     -Kedves vagy mondhatom. Én meg csak úgy itt vagyok...
     Erre megcsókoltam. Kelsey a legfontosabb dolog az életemben, ő mindig meg tud nevettetni, állandóan ott van velem. Nem tudom nélküle elképzelni az életem.
     -Imádom amikor féltékeny vagy!- suttogtam a fülébe
     Erre ő szorosan megölelt, már-már annyira, hogy nem kaptam levegőt.
     -Kelsey megfulladok!
     -Jaj bocsi drágám! Nagyon szeretlek és nem akarlak elveszíteni!-megcsókolt-sokat gondolkoztam azon, milyen is lenne az életem nélküled, és rájöttem, hogy nem lenne értelme!
     Annyira szeretem amikor ilyen aranyos, lehet el kellene vinnem vacsorázni! Á meg is van!
     -Édes! Nincs kedved megmutatni Beccának és Jess-nek a várost?
     -Miért is ne? Addig is jobban megismerem őket!
     -Oké, de most mennem kell, majd később találkozunk!
     Ezzel odamentem Nath-hez....

    *Nareesha szemszöge*

     Olyan boldog vagyok Siva-val. Már öt éve együtt vagyunk és egyre jobban és jobban szeretem őt! Úgy érzem benne bármikor megbízhatok, néha már az jár a fejemben, mikor fog az ujjamra egy gyönyörű gyűrűt húzni...
     -Nareesha! Kicsim, hol vagy?
     -Itt vagyok a fürdőszobában!
     -Na szívem régen voltunk útóljára kettesben, mit szólnál ahhoz, ha elmennénk este vacsorázni valamerre?
     -Ó Siva az nagyon jó lenne! Mikor indulunk, és hova?
     -Hétkor indulunk és csak annyit mondok, nem kell annyira kiöltözni!
     Ezzel elment. Vajon hová megyünk? Már nagyon izgatott vagyok! Lementem a konyhába, hogy segítsek Jay-nek a konyhában, mikor megláttam Tomot és Nathant súgdalózni:
     -Hát ti mit pusmogtok itt?
     -Őőő semmit!-szóltak egyhangúan
     -Tudom, hogy sántikáltok valamiben!
     -Nem! Arról beszéltünk, hogy milyen jó lesz az új lemez!-szólt Tom
     -Arról beszéltünk, hogy milyen jó volt tegnap a focimeccs!-ugyanakkor szólt Nath is mint Tom
     -Arról beszéltünk, hogy a tegnapi borzasztó focimeccs után milyen jó lesz a lemez!-próbáltak valamit összehozni
     -Tudom, hogy hazudtok! Na szóval ki vele miről beszéltetek!
     -Na jó elmondom- kezdte el Tom...

    *Rebeka szemszöge*      

     Pakoltam és egyszer csak bekopogott valaki az ajtón. Oda baktattam és kinyitottam az ajtót. Jess volt az:
     -Szia, mi még nem ismerjük egymást! Jessica Sykes vagyok itt vagyok a szembelévő szobában!-szólt hozzám kedvesen
     -Rebeka Stuart vagyok! Örülök, hogy megismerhetlek! Nincs kedved segíteni kipakolni a cuccaimat?
     -Hát persze gyerünk, mert aztán neked is segítened kell!-nyújtotta rám a nyelvét
     Ezzel becsuktuk az ajtót és elkezdtünk az 5 bőrönd egyikéből kipakolni. Azért nem pakoltam ki minden cuccomat, mert ugye világ túrnéra megyünk sehol sem leszünk hosszú ideig, de amikor hazajövünk legyen azért valamilyen cuccunk a szekrényben is! Befejeztük a szobámba, így hát most Jess rezidenciája következik. Néhány cuccot neki is betettünk a szekrényébe, a többi ruhával teli bőröndöt betettük az ágy alá. Ezek után megmutattam neki az eddig készített képeimet, amiből úgy kismillió van. Egyszer csak betoppant a szobába Kelsey:
      -Helló lányok! Nincs kedvetek eljönni velem a városba cukrászdázni egyet? 
      -Miért is ne? Még sosem voltunk L.A-ben!-válaszoltunk egyhangúan
      -Oké fél óra múlva indulunk! Az ajtóban találkozunk!
      Kelsey elment, nekünk meg volt fél óránk készülődni. Először csöndben ültünk, majd visszamentem a szobámba. Ott belebújtam a szekrénybe, hogy megtaláljam a megfelelő ruhát. Úgy 10 percig keresetem és végül ezt vettem fel: 











Maradt még 20 percem indulásig. Addig rendbe hoztam a hajamat. Miután ezt megtettem,még mindig volt időm...átmentem Jess-hez, hogy megkérdezzem minden rendben van-e. Ő ezt a szerelést veszi fel:

















    -De szép a ruhád, nagyon illik hozzád!
    -Köszi-vigyorgott- te is gyönyörű vagy!
    Lementünk Jess-el a nappaliban ahol Nath és Rob nézték a tévét. Nem vettek észre minket, így hát mis is néztük velük. Úgy 5 perc múlva Rob ránk nézett:
    -Ejha-füttyentett egyet- eszméletlenül néztek ki lányok!
    -Ööö igen-hebegett habogott Nath- csodásak vagytok!
    Mi csak mosolyogtunk rájuk, mikor jött Kelsey:
    -Mehetünk?
    -Igen-rávágtuk egyszerre
    Kimentünk beszálltunk a kocsiba. Kelsey ült elő, mi hátul foglaltunk helyet. Nekem szabad elől ülni, csak nem lenne kedves hátul hagyni Jess-t. Úgy 10 percen belül, már ott is voltunk, nem is tudom, hogy nem tévedtünk el, mivel minden utca teljesen ugyanolyan volt...valahol leparkoltunk (fogalmam sincs hol) és elmentünk sétálni egyet, hogy azért valami fogalmunk legyen a városról. Aztán beültünk egy cukrászdába. Én egy gyümölcsös tortát rendeltem, Jess egy csokisat, Kelsey meg 4 kugli fagyit rendelt.
    -Hű itt milyen finom minden-jelentettem ki, miután megkóstoltuk egymás desszertjét
    -Én mindig ide jövök. Ez Los Angeles legjobb cukrászdája!
    -Azt meghiszem!- szólt bele Jess
    -Nincs kedvetek elmenni a parkba?
    -Miért ne? Mehetünk!
    Elmentünk gyalog a parkig, azt hittem leszakad a lábam, de az után a gépemmel nagyon jó képeket készítettünk! Még úgy fél órát szórakoztunk, és utána elindultunk haza...

2 megjegyzés:

  1. Ez cukiii! :D Tom meg segiteni akar Nathan-ek...Nareesha meg az eskuvorol almodozik *-* .Mik lesznek itt!:D Siess a kovetkezovel! :p

    VálaszTörlés