2013. szeptember 27., péntek

Kellett ez neked?

              *Becca szemszöge*


      -Nath!- lökdöstem hogy felkeljen- Megérkeztünk!
      -Jól van ébren vagyok már!- dörzsölte álmosan a szemét
      -Ma lesz koncertetek?
      -Nem! Ma fotózásunk van szinte egész nap. Szabadnapod van!- dobott egy féloldalas mosolyt
      -Kels!- kiabáltam oda neki- Ma shoppingolni megyünk!
      Ő egy széles vigyorral válaszolt. Összeszedtük a poggyászokat és szép lassan letámbolyogtunk a repülőről. Bent a váróteremben egy rakás csaj várja az 5 kedvenc énekesüket. Mindenkit közös képpel és autogrammal ajándékoztak meg. Néhány lány nagyon nyomult Nathan-re és Tom-ra, de Kelsel ráhagytuk már megszoktuk. Fél óra múlva a fiúk elvégezték a "kötelezettségeiket" . Ekkor sok lány vett minket körbe olyanokkal, hogy "adnánk-e autogrammot?" vagy "csinálunk egy közös képet?". Természetesen mindenkinek lestük a kívánságait. Fél óra múlva mi is beültünk a turnébuszba a többiekhez.
      -Hol voltatok ennyi ideig?- néztek ránk a srácok
      -Kicsit ismerkedtünk a rajongókkal- magyarázta meg velősen a helyzetet Kels
      Elindultunk a hotelhez ami eléggé közel volt hozzánk. Mi Kelsel elől ültünk míg a fiúk hátul pusmogtak valamit. Gyorsan meg is érkeztünk a szállodához  ahol nem voltak rajongók így kis időn belül már a ruhákat pakoltam ki a hotelszobában. Nathan-ék már elmentek a fotózásra gondoltam segítek neki is a pakolásban, hogy később ne keljen fáradoznia. Amint a bőrdzsekijét pakoltam kiesett egy cetli a zsebéből:
"Mindig is szerettelek és halálomig vágyni fogok rád! Dionne"
       -Ne!-rogytam le a földre- Miért kell ennek megtörténnie?
       -Reb? Mi történt?
       -Nézd!- vágtam oda hozzá a papirt- Miért nem tud rólunk leszállni? Randizni megy vele ma este az Eiffel toronyra. Nath  megcsal!
       -Honnan veszed hogy tényleg megcsal?
       -Miért tartotta volna meg ezt? Az sms-ek is olyanok. Már biztos találkoztak is! Nem hiszem el mindig ez történik velem! Bízom valakiben aztán csúnyán átvág. Mit csináljak?
       -Nyugi Rebeka, Nath nem olyan! Gyere menjünk el vásárolni és ha nem lesz jobb kedved utánajárunk ennek a dolognak!
       Kels szavaival megnyugtatott, igaza van és bízok Nathanben! Felpattantam és fogtam a táskám, indulás shoppingolni. Párizs gyönyörű hely. Szó nélkül gyalog elindultunk Kelsey-vel a központba. Eszméletlen látvány, egy egész utca végig divatos butikokkal. Imádom Párizst!
       -Menjünk be ide!- mutattam rá az egyik üzletre
       -Anyám de jó cuccok vannak itt!- ámult és bámult odabent
       Ekkor fontos dologra lettem figyelmes. Dionne éppen vásárol valamit, csak sajnos nem látom hogy mit. Megfogtam Kelsey kezét és elmentünk a közelébe leskelődni.
       -Rebeka!- suttogta nevem- Vedd fel ezt a kendőt, hogy ne vegyen észre! Én kalapot választok. Nézd mennyi cipő van itt, csinálj úgy mintha válogatnál!
       -De hogy lessük meg?
       -Látszik hogy kezdő vagy még!- vigyorodott el- Egyszerű trükk van rá- elővett 2 tükröt- állítsd be ahogy neked jó és már nézheted is a showt!
       Viccesen nézhettem ki egy kendő volt a fejemen és egy tükröt állítgattam, hogy megtudjam az igazságot. Dionne éppen egy gyönyörű testhez simuló ruhát próbált fel és talált hozzá egy fekete magassarkú cipőt is. Amilyen gyorsan lehetett távozott is az üzletből. Gondolom fogott egy taxit és javában gondolkodik azon, hogy vajon hogyan kellene Nathan-nél bevágódni! Viszont ezt én nem fogom megengedni neki!
        -Most vegyünk valamit mi is. Itt van pár cuki ruci neked gyere próbáld fel!
        -Itt van neked is amit fel kell próbálni!-rántottam elő a hátam mögül egy rakás ruhát- Be a próbafülkébe!
        Gyorsan behordtuk a ruhákat és sorban felpróbáltuk őket. Van ami nagyon tetszett jól is állt, de sok olyan is volt ami tetszett de nem állt jól. Körülbelül a felét otthagytam a többit pedig megvettem a fizetésemből. Kifizettük a szerzeményt és átmentünk a másik boltba. Éppen a Warzone ment a rádióban.
        -Na innen megyünk!- rántottam ki Kels-t
        -Még mindig azon kattogsz?
        -Nem tud kiszállni a fejemből! Kérlek menjünk haza, gondolom a hotelba vissza! Utána kell járnom ennek az ügynek!
        Szótlanul vissza sétáltunk a hotelba. Még nem érkeztek meg a fiúk így tudtunk még beszélgetni.
        -Mi az terved estére?
        -Mivel a randi este 8-kor  lesz az Eiffel toronyban lévő étterembe ezért fél 8-ra foglaltam magunknak egy asztalt és onnan fogjuk figyelni a dolgokat. Ha mennek utána még máshova követjük őket!
        -Nem fognak minket észrevenni?
        -Nem megvan az álruha! A mai szerzeményeink  pont megfelelnek a célnak!
        -Lángelme, de hallod ezt?- irányította a fejét az ajtó felé- Azt hiszem megjöttek a srácok! A témánk az, hogy Rob és Jess milyen cuki!
        -Igen jó lenne ha sokáig együtt lennének!
        -Kik lennének sokáig együtt?- nyitott be Nath
        -A tesóitok! Ugyanolyan cukik mint ti!- lépett ki az ajtón Kels
        -Mizu?- ölelt át és lehelt egy puszit az arcomra
        -Ezt találtam!- nyújtottam át a cetlit neki
        -Megnézted?
        -Meg
        -Figyelj nem tudom mire gondolsz, de nincs köztünk semmi!
        -Hát persze! Engem figyelmeztetett rá és tessék mi történik!
        -Becca nem csallak meg!
        -Hát persze hogy nem! Bíztam benned, de ez az üzenet mindent megváltoztat!
        -Értsd meg, hogy nem tudom levakarni magamról, állandóan zaklat. Figyelj rám- fogott meg- csak kizárólag csak téged szeretlek! Nem akarlak elveszíteni- kezdett könnyesedni a szeme
        -Nem tudom mit higgyek!- hagytam ott leplezve könnyeimet
        Annyit hallottam hogy "Becca várj" de én csak egy szoba felé tartottam... Jay-nek mindenről tudnia kell.
        -Jay!- rontottam be a szobába- Szükségem van egy kis beszélgetésre!
        -Lökjed csajszi!
        -Nath ma este randira megy Dionne-val!
        -Ez képtelenség! Ilyet nem tenne!
        -Saját szememmel láttam a bizonyítékot! Segítenél nekem?
        -Erről nem tudok semmit sajnálom!
        -Tudom hogy mindenről tudsz, és Nath-nek megígérted a hallgatásod, hiszen Jaythan forever!
        -Tényleg nem tudok semmit! Nem beszéltünk már napok óta. Senkivel sem beszél folyamatosan a telefonját bújta. Fura mostanában a srác!
        -Jól van akkor kiderítem én, köszi az infót! Mit csinálsz?
        -Éppen F1 2012 szimulátoron akartam játszani! Gondolom téged nem érdekel!
        -F1? Nem ismersz engem barátom! Kedvenc sportom az F1! Játszhatok?
        -Gyere! Én Kimi Räikkönen-el megyek!
        -Sebastian Vettel forever! Szép Infiniti Red Bull Racing verhetetlen a Szingapúri pályán, de én mégsem vagyok profi!
        Felálltunk a rajtra és a piros lámpák kialvásakor száguldottunk mint valami őrültek. Sokáig Jay vezetett, de az egyik kombinációt elcseszte. Ezt kihasználtam és megnyertem. Persze nem 30 mp előnnyel mint igazából, de akkor is enyém a győzelem. Kicsit elvonta a figyelmemet az estéről, de aztán megint eszembe jutott.
        -Visszavágót akarok!-morgott rám- Nem hagyhatom, hogy Vettel nyerjen
        -Most nem lehet Jay!- mosolyogtam rá ördögien- Muszáj mennem kideríteni a dolgokat. Majd máskor visszavágózunk és Akkor is Vettel fog nyerni!- öltöttem ki rá a nyelvem
        -Egy puszit kérek még mielőtt elmennél!- nyújtotta felém az arcát
        Dobtam neki egyet és már rohantam is vissza a szobába ahol Nath feküdt az ágyban.
        -Szép a plafon?
        Ő nem szólt semmit csak felállt és elment. Jaj már fél 7 van! Gyorsan elővettem az állrucimat, lófarokba felfogtam a hajam és már mentem is át Kelsey-hez. Beléptem senkit sem találtam bent, gondoltam megvárom.
        -Na milyen?- ugrott elém a ruhájában
        -Basszus te is mindenkire rátudod hozni a szívbajt!
        -Bocsi na! Indulhatunk?
        -Gyalog megyünk ugye? Most ettem
        -Jó!
        Elsétáltunk az Eiffel toronyig, ahol kígyózó sorok voltak még ilyenkor is. Egy órát vártunk mire felértünk az étterembe. Pont időben értünk oda. Rendeltünk amikor Dionne érkezett meg, fekete testhez simuló ruci és az a fekete cipő volt rajta. Kihozták nekünk a megrendelt étkeket, de engem nem nagyon érdekelt vártam Nathan megjelenését. Pontban este 8-kor egy fess úriember jelent meg az étteremben. Amikor Dionne meglátta elkezdte magát rendezkedni, hogy tökéletes első benyomást keltsen. Ez azt hiszem sikerült is mivel végigmérte és megharapta alsó ajkait. Megpuszilták egymást és helyet foglaltak. A vacsora elfogyasztása közben Dionne nagyon nyomult. Fogta Nath kezét, egy tincset pödörgetett, szemeztek, harapdálta az alsó ajkait. Odamentem és felpofoztam volna, de Kels meglökött és így kizökkentett és a tervre ügyeltem. Kifizettük a kaját és ekkor megláttam amint Nath megfogta a kezét és megpuszilta a feje búbját. Azt hittem szétfacsarják a szívemet. Pár napja velem is így viselkedett, szóval nem jelentek neki semmit? Elindultak lefelé és mi lassan követtük őket. Mikor leértünk hirtelen nem láttuk őket a nagy tömegbe, de Kels kiszúrta őket amint egy fánál állnak. Gyorsan odaszaladtunk a közelbe és néztük az eseményeket. Dionne neki volt dőlve a fának és Nath a két kezével támasztotta magát a feje mellet. Nem szóltak egymáshoz csak szemeztek. Egyre közelebb és közelebb kerültek egymáshoz majd ajkaik összeértek...
--------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok meghoztam az új részt! Bocsi hogy ennyit késtem, de kellett az ihlet ami megjött most. Kíváncsi vagyok a véleményetekre nyugodtan írjatok kommentet. Hideget meleget egyaránt. Elkezdtem egy másik blogot amit Itt tudtok megnézni. Visszatérve ehhez a részhez. Mi lesz szerintetek a folytatás? Vajon Nath és Dionne megint összejön s ezzel összetörik Becca szívét? Vagy Nath megcsalja Becca-t, de gondolja hogy majd eltitkolja? Mi lesz ennek a vége??

2 megjegyzés:

  1. Nath keszulj a halalodra...A bosszum utol fog erni! Es teged is Dionne, nehogy veletlenul azt hidd, hogy meguszod! :@ Remelem sietsz a kovetkezo resszel eeeeees....kiderulnek vegre a dolgok. ._. Jo lett es siess! :D

    VálaszTörlés