2013. október 5., szombat

Csapjon belém a villám, minthogy őt lássam szomorúnak!

        Egy világ tört bennem össze. Az a férfi akiben a legjobban megbíztam az adandó első alkalomban megcsalt engem. Gondolhattam volna, mivel nekem sosincs nyugtom.
        -Szeretlek Nathan!- nyögte ki Dionne
        Ajkai elváltak, de Dionne folytatta volna tovább a "tevékenységet". Ám ekkor Nath közbeszólt.
        -Na ide figyelj!- szorította a nyakánál fogva a fához- Ha még egyszer a barátnőm közelébe mész, vagy csak hozzá mersz szólni, én mondom neked elintézem, hogy még egy kocsmában sem léphetsz fel!
        -Egy szóval sem ártottam annak a kis ribancnak!
        -Nem merd ribancnak hívni!-szorította még erősebben a fához- Nem is tudom engem ki csalt meg egy vetkőzős fiúval....
        -Akkoriba nem voltál jó parti, de most már te vagy a legszexibb a Föld bolygón!- harapta meg nagy nehezen az ajkait
        -Ez a vonat már elment szívi! A barátnőmet pedig hagyd ki a mocskos játékaidból, mert esküszöm megöllek!- szorította a fának a torkát, egyre erősebben és erősebben, majd elengedte-Remélem nem lesz problémánk veled a közeljövőben! Gondolom eljutott a borsó agyadig!
        Dionne alig kapott levegőt és összecsuklott. Én előpattantam Kels-el az oldalamon a bokorból.
        -Nathan mit tettél?- néztem rá, majd Dionne-hoz siettem
        -Hagyd azt a ribancot!- rántott vissza a kezemnél fogva
        -Mit akartál ezzel elérni?
        -Azt hogy békén hagyjon bennünket!- fogta meg a kezem
        -Akkor is megcsókoltad! Köszönöm, hogy megtetted ezt értem, de ennyire durván nem kellett volna. Na meg hogy megcsókoltad azok után amit velünk tett....nem tudok bízni benned! Legalább elmondtad volna az igazságot!- szedtem ki kezeimet a szorításából majd sarkon fordultam és elmentem
        Nathan nagyon ijesztően viselkedett az elmúlt pár percben. Nekivágta Dionne-t a fához és olyanokat mondott neki, hogy "hagyd a barátnőmet, vagy különben meghalsz". Gondolataimat ő szakította meg, mikor az útnál jártam már, megfogott és megfordított maga felé. A tekintetünk találkozott és gyönyörű kék szemeiben megint elmerengtem. Csak néztem őt és nem mertem semmit sem csinálni, ekkor magához rántott és megcsókolt. A csókja egyszerre volt gyengéd és vad, a szívemben teljes megnyugvást éreztem amíg agyam azt súgja " lökd el magadtól, hisz megcsalt!". Most az agyamra hallgattam.
        -Nath állj le! Ezt nem lehet így megoldani! Bíztam benned, de te becsaptál és smároltál azzal, aki a legtöbb gondunkat okozta!
        -Megmagyarázom! Adj 2 percet!
        -Tessék mondjad!
        -Dionne folyamatosan zaklatott engem, majd kitaláltam, hogy tőrbe csalom. Ezért volt az a sok sms és levél. Majd itt teljesen az ujjam köré csavartam és végül megmondtam neki a véleményemet! Nem jelentett nekem semmit az a csók!
        -Tudod milyen érzés volt azt látni hogy ugyanúgy öleled őt át, és ugyanúgy puszilod meg a fejét mint nekem? Tudod milyen amikor azt látod, hogy a volt barátod smárol az exével? Tudod milyen az? Nem jelentett semmit a csók? Nem úgy láttam, sőt inkább élvezted! A mi csókjaink sem jelentenek neked semmit? Az egész kapcsolatunk ennyit jelent? Semmit?- fejeztem már be teljesen könnyes szemekkel
        -Volt barátod?-idézett engem
        -Igen!- ordítottam el a válaszomat
        -Szeretlek nem akarlak elveszíteni!- mondta elcsukló hangon már
        -Én is mindennél jobban szeretlek téged, de nem bízom benned már többet!
        -Én csak megakartalak védeni Dionne-től!
        -Még egy ok: Félelmetesen csináltad! Nagyon aranyos volt tőled, de sosem láttalak még így kiborulva. Nathan félek tőled!- löktem el már teljesen magamtól és indultam a saját utamra

          

           *Nathan szemszöge*


        Állok és nézem ahogy Rebeka eltávozik, "Volt barátom" ez jár a fejemben amióta kimondta. Állok földbegyökerezett lábakkal, miközben még az eső is elkezdett esni. Most ébredtem rá hogy mit tettem, "Félek tőled!" újabb gondolat ami nem távozik a fejemből. Bőrig vagyok már ázva de nem nagyon izgat, csapjon inkább belém a villám csak ne lássam amint Rebeka miattam sír. Mindennél fontosabb nekem és nem tudnám elviselni, ha Dionne bármit is tenne vele. Remélem leszáll róla egyszer s mindenkorra.
        -Nathan!-állt meg előttem Jay egy fekete esernyőt fogva- Gyere velem!
        -Minek menjek? Mindent elcsesztem amit csak lehet!
        -A Vettel fanok mindig megbocsájtanak higgy nekem! Összetartoztok nem lesz sokáig tartó harag!-veregette meg vállam
        -Nem tudom Bird, nagyon megbántottam!
        -Most gyere vissza a hotelba!-tartotta fölém az esernyőt
        Visszasétáltunk a hotelhez. Már éjfél körül járt az idő 2 órát álltam az esőben egyet pedig eső nélkül. Az utca üres volt, világos de mégis üresnek és sötétnek tűnt, pont mint én. Alig szakítottunk, nem tudok erre gondolni. Üresnek érzem magamat, a szívemet szorítja valami. Belülről egy hang azt súgja nekem "Hozd rendbe ezt az egészet valahogy!". Fogalmam sincs mit tegyek, pedig már itt álok a hálónk ajtajában nézve ahogyan Reb ül az ágyon és telefonjában van elmerülve.
        -Szia
        -Mit akarsz?- nézett fel rám egy pillanatra
        -Nem tudom! Szeretlek és meg akarom beszélni a dolgokat
        -Azt hittem megbeszéltük már ezt úgy 2-3 órája! Szünetet akarok, hogy te is átgondold mit is akarsz valójában!
        -Akkor megyek le a recepcióshoz és kiveszek magamnak egy másik szobát
        -Arra igazán nincs szükség! Itt maradhatsz nem kell ebből botrányt csinálnunk! Aludj a kanapén!
        Megfogtam az ágyneműt és odatáboroztam a kanapéra. Elmentem és felhúztam a pizsamámat, mivel  elég hűvös van már ilyenkor. Miközben vettem át az alvóruhámat egy vizslató szempárra lettem figyelmes. Reb nézett amint öltözöm, hirtelen rátekintettem és összetalálkozott a pillantásunk. Egy pillanat erejéig csodáltam azt a gyönyörű szempárt, ám ekkor eltűntek. A tulajdonosuk nem kívánja további megtekintésüket. Lefeküdtem a kanapéra és felnéztem Twitter-re. Mindenki azzal jött, hogy
@xxy Nem tudom elhinni, hogy @NathanTheWanted megverte Dionne-t. Csalódtam benne az ilyet mágjára!
@jjs Gyáva férfi vagy @NathanTheWanted hogy megverted szegény Dionne-t.
        Remek! Most mindenki ellenem van! Én pedig csak megakartam védeni a barátnőmet az ex-em től. Ekkor rábukkantam Dionne-s változatra:
@DionneOfficial Fáj a torkom, nem kapok levegőt, lehet elment a hangom. Kék zöld vagyok, köszönöm @NathanTheWanted!
        Megnéztem a postámat twitteren és Siva meg Max rögtön kérdezősködni kezdtek. Sok rajongó megdicsért, hogy végre megkapta az a "szuka" a büntetését. Őszintén? Letojom hogy megkapta-e a büntetését, én csak a barátnőmet szeretném megint ölelni csókolni. További tweet-ek is arról szóltak, hogy miért "vertem" össze szegény lányt, sokan támadtak. Már éppen kilépni készültem mikor megakadt a szemem az egyik poszton:
@BeccaStuart Biztosíthatlak benneteket @NathanTheWanted nem ártott Dionne-nak. Ott voltam láttam MINDENT! Nem esett a lánynak semmi baja! Lehet megverné mivel nekem okozott rengetek fájdalmat a lány. @DionneOfficial hagyd békén Nathan-t!
         Meglepő pont az véd meg akit megbántottam. Rápillantottam az ágyára, de úgy tűnt már, hogy aludt így én is álomra hajtottam a fejemet. Nagy nehezen, gondolatokkal tele, de elaludtam az eléggé kényelmetlen kanapén.

                     

             *\4 órával később/*

         Fázok, vastag takaró van rajtam, de majd megfagyok! Hány óra? Még csak hajnali 5 van, aludj Nathan aludj! Miért fáj ennyire a fejem? Melegem van ha betakarózok, ha kitakarózom fázom. Nem tudok az orromon levegőt venni. Ha kinyitom a szemem nagyon homályosan látok. A torkom pedig, arról ne is beszéljünk! Kapar és nagyon fáj. Mi történt velem?
--------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok meghoztam az új részt. Nem olyan eseménydús, de a kövi az lesz! Mondjátok el véleményeteket nyugodtan. Jó olvasást. Itt az új blogom : http://zeneazenmenedekem.blogspot.com/ ha van kedvetek nézzetek be ide is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése