2013. szeptember 12., csütörtök

Show Me Love

             *Másnap reggel* 

        Jaj mi ez a hang? Csörög az óra...a francba! Nath mellettem feküdt és még aludt. Átnyúltam rajta majdnem el is értem volna, ha a fizika nem szólt volna közbe. Egy kézzel támaszkodtam, de kibicsaklott és ráestem Nath-re. Egy két másodpercig nem reagált, huh nem kelt fel rá. Egyszer csak egy nagy levegőt vett és felült az ágyba engemet magáról levetve. Kinyomta az ébresztőt álmosan dörzsölte a szemeit, nyújtózkodott majd szétnézett a szobába.
        -Édesem hol vagy?- kérdezősködött ásítozva
        -Itt vagyok- emeltem fel a kezem
        -Hol?-nézett oldalra
        -Itt vagyok lent a földön!- ordítottam fel az ágyra
        -Hogy kerültél oda?-feküdt le az oldalára
        -Megszerettem volna nézni hány porszem van a szőnyegben! 
        -Tán én csináltam valamit álmomban?-kerekedtek el szemei
        -Nem nagy cucc, de amikor felkeltél rajtad voltam, és lelöktél, de köszi a kérdést jól vagyok!
        -Jaj bocs!-vigyorodott el és vakarta a fejét- Félálomban kiszámíthatatlan vagyok! Gyere segítek!
        Gyorsan kipattant az ágyból és felhúzott.
        -Hogy vagy te ilyen fitt reggel?
        -Ő hát gének!- indult ki a szobából
        -Hova mész?
        -Pakolni! Ma Franciaországba megyünk nem rémlik? Pakolni kell- csukta be az ajtót, majd hallottam a lépteit halkulni
        Jut eszembe, ha a srácok mennek Franciaországba...akkor én is megyek! Te jó ég! Gyorsan fogtam néhány tűrhető ruhát bevágtam a bőröndbe...ott úgy is veszek valamit. Bepakoltam még minden szükséges dolgot, aztán átellenőriztem, hogy minden megvan-e. Jó, felvettem magamra egy pulcsit, egy fekete helánkát és egy converse patikát. Megnéztem még utoljára a szobámat majd kimentem a hatalmas bőröndömmel a folyosóra. Senki sem volt kint a folyosón. Elkezdtem húzni magam után a bőröndöt, de nem bírtam el vele mikor egy ismerős hang szólalt meg mögöttem.
        -Segíthetek?
        -Elbírom nem kell!- fordultam el tőle és próbálkoztam tovább a tervemmel
        -Becca segítek! Nincs semmi hátsószándékom!
        -Max tudod jól, hogy nem bízom benned! Kérlek hagyj békén!
        -Segítek akár akarod, akár nem!- rántotta ki a kezemből a bőröndöt és akarta húzni
        -Hagyjad a bőröndöt és törődj a magad dolgával! Majd én leviszem neki!
        -Megmentettél köszönöm!- ugrottam Jay nyakába
        -Lil Nath a legjobb barátom! Tartozom neki ennyivel! Na de gyere vigyük le a csomagokat, mert nemsokára indulunk!
        Jay nagyon jó barát, nem tudom mi lett volna ha otthagy Max-el....Leértünk a lépcsőn és lenn már Nano magyarázta a dolgokat
        -.... na szóval srácok Franciaországba megyünk, azutáni célpontunk Spanyolország, majd ellátogatunk Németországba is! Mivel 1,5 hétre megyünk ezért van időnk még egy helyszínt beiktatni! A ti választásotok, hogy melyik nyugat-európai országba látogatunk el!
        -Legyen Magyarország!- vágtuk be egyszerre Nathen-el, majd egymásra néztünk és elvigyorodtunk
        -Hát jó, mivel senki más nem mondott semmit! Becca jó, hogy itt vagy!- nézett rám- Mivel a fiúknak lesz pár fotósorozatuk az összes említett országban (kivéve MO természetesen) kimenőt kapsz, hogy bevásárolj mert tudjuk, hogy nektek mennyit jelent a vásárlás! Ezért Kels elkísér téged  vásárolni! A többiek itthon maradnak ismét! Bocsi skacok!- vont vállat a hosszú magyarázata végén
        -Mikor megyünk?
        -Este 7 kor! A csomagokat azért hoztuk le ilyen korán, hogy később ne keljen kapkodni! Addig is azt csináltok amit akartok, de 18:45 re az ajtóban akarok mindenkit látni!
       Felpattantam és kimentem a kertbe. Ritkán szoktam virágokat nézni, de most ilyen művészi tájra van szükségem! Leültem a virágok közé és csak néztem a várost. Egyszer csak 2 kéz karolt át, de nem Nath illatát éreztem és nem is olyan volt az ölelése mint ahogy szokott.
       -Most megvagy!-súgta a fülembe- Tudom, hogy szeretsz az enyém van csak az enyém!
       -Hagyj!- próbáltam ellökni magamtól sikertelenül
       Csókolgatta a nyakamat, és simogatni kezdte a combomat. Kezdte hámozni a ruhámat. Én segítségért akartam kiabálni, de befogta a számat és nem bírtam. Egyszer nem figyelt annyira mikor húzta a nadrágomat lefelé megharaptam a kezét. Ő a fájdalominger miatt elengedte a számat.
       -Segítsééég!- ordítottam el magamat
       Gyorsan visszafogta a számat és folytatta az előző "foglalatosságát". Egyszer csak hallom a mentőseregem érkezését.
       -Te meg mi a francot csinálsz?
       -Semmit!- szólt oda nekik Max
       Ismét megharaptam.
       -Kérlek titeket segítsetek!
       -Szállj le a barátnőmről!- jött felénk egy dühös "bika"- kotródj innen! Számomra nem létezel!
       -Le lehet nyugodni Baby Nath! Csak szórakozni akartam egy kicsit!
       -Kussolj!- ordított rá Tom- Hogy tehetsz ilyet? Ki tudja mit tennél Kels-el vagy Nunu-val! Scooter-nak nem fog ez tetszeni! Siva , Jay vigyétek be és nehogy elmenjen valahova, mert ti is megszívjátok!
       -Jól vagy?- nézett rám aggódva Nath
       -Azt hiszem bemegyek!- álltam fel
       -Nélkülem sehova sem mész!- húzta fel a nadrágomat és tette helyére a hajam- Megint magadra hagytalak, és lásd mi történt....
       -Nath! Hadj! Egyedül akarok lenni!
       Felrohantam a szobámba és becsaptam magam mögött az ajtót...

/18:30/

       -Becca!-nyitott be Kels- Bejöhetek?
       -Gyere nyugodtan!- tettem be a laptopomat a táskámba
       -Mi jót csinálsz?-huppant le a velem szembe lévő fotelba
       -Semmi lényegeset!
       -Annyira elvesztél....még ebédelni sem jöttél le! Hiányolunk lent!
       -Kedvesek vagytok, de nem éreztem jól magamat ahhoz, hogy lemenjek hozzátok. Mi újság lent?
       -Max el lett tiltva tőled. Nem mehet a közeledbe, vigyázni fogunk rád!
       -Erre nincs szükség! Nem azt mondom, hogy tudok magamra vigyázni, de nincs szükségem védelemre
       -Veled leszünk nem kell aggódnod! Viszont most jössz velem le és indulunk Párizsba!-pattant fel és rántott maga után
       Leétrünk ahol már mindenki csak minket várt. Senkire sem néztem rá csak mentem előre és ültem be a kocsiba mellettem Kels ült a többiek pedig előttünk foglaltak helyet. Fülemben a fülhallgatóval néztem a tájat. Két zene közt hallottam, ahogy Kels oda szólt Tomnak "Mint 2 tojás" ekkor Tom a mellette ülő Nath-re nézett. Mintha nem is vettem volna észre hallgattam tovább a muzsikámat. Amikor felszálltunk a repülőre Kels félrehúzott.
       -Reb bocsi, de mindig Tommal ülök a repülőn! Remélem nem haragszol!
       Bólintottam neki, hogy nem és helyet foglaltam. Bekötöttem magam és félelemmel teli pillantásokat dobáltam mindenfelé, de csak addig amíg le nem ült mellém. Nem mertem a szemébe nézni. Túlságosan szégyenlem magam! Ő csak felemelte a fejem és tekintetünk találkozott. Gyönyörű kék szemei tele voltak aggodalommal.
       -Miért vagy ilyen?
       -Milyen?
       -Visszahúzódó....
       -Nem vagyok visszahúzódó, csak....
       -Csak mi?
       -Szégyenlem magam!
       -Miért?
       -Az miatt ami délelőtt történt...
       -Nem csináltál semmi rosszat! Nem tehetsz arról, hogy Max ilyen!
       Vállat vontam és tovább dobáltam a félelemmel teli tekintetemet. Nath tudja egyedül, hogy félek gondolom ezért ült le elém. Imádom a kis okos buksiját.
        -Ez mi volt?- néztem fel ijedten Em sms-ét olvasva
        -Tán félsz?- nézett vigyorogva Nath
        -Tudod, hogy félek!
        -Semmi különös nem történt csak zuhanunk lefelé....
        -Mi? Segítség- kezdtem el kaparni az ablakot
        -Nyugi drágám csak felszálltunk!-folytotta vissza a nevetését
        -Szemét!- csaptam rá- Ne piszkálj tudod, hogy félek!
        -Aucs-fogta meg a kezét ahol megütöttem- ahhoz képest hogy lány vagy az "ütésed" csíp!
        -Bocsi nem akartam, hogy fájjon!
        -Csak egy ölelés felejteti el a fájdalmat!-tárta ki a karjait
        Jó szorosan megöleltem, és elcsórtam a telefonját. Belementem az smsei-be amíg nem figyelt....te jó ég!
"Akkor Párizsban randi?-Dionne"
         "Miért ne?-N."
         "Várlak édes az Eifel torony tetején! :*"
"Már nagyon várom a találkozást veled! Imádlak!xx" 
        Miért kell velem történjen mindig valami? Megtudom, hogy életem szerelme arra készül, hogy megcsal? Gyorsan kimentem és átmentem a zene mappába valami új zeneszám volt.
        -Ez milyen szám?-böktem oldalba
        -Az új kislemezünk! Én írtam a dalszöveget! Hallgasd meg!
        -Úristen! Gyönyörű átküldöd nekem?- vigyorogtam rá 
        -Küldöm is!- kapta ki a kezemből a telót és küldte is
        Lehet hogy megcsalni készül, de szeretem és egy nagyon jó zenész....
--------------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok meghoztam az új részt ami eseménydús és kicsit hosszú! Sajnálom, hogy ennyit "tökölődtem" vele, de remélem elnyeri tetszéseteket! Köszönöm az 1900 megtekintést a 2 feliratkozót. Mondjátok el a véleményeteket komment formájában is (névtelenül is lehet). Nemsokára folytatjuk!

2 megjegyzés:

  1. Nathan te...:@@@@@@ I'll kill you what you've done! :@ Es miert pont Dionne-al? -_-'' Szegyelheti magat. -.-'' Lefejelem. Max meg...Miert nyomul amikor tudja, hogy ugysem szereti Beck? hajajajj...Jo resz lett, es siess a kovetkezovel! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!Nemsokára jön a folytatás!;)

      Törlés