2013. szeptember 1., vasárnap

Jaythan forever!

    *Néhány nappal később (szombat)*

         

     *Nathan szemszöge*

    -Jay! Gyere már ide, nagyon fontos közlendőm van!
    -Mondjad!- vágtatott ki, mint egy ló mellém
    -Azt akarom mondani,hogy mikor mostál utoljára hajat?
    -Ez most komoly?-nézett rám mérgesen- ezért hívtál ki?
    -Mivel eléggé zsíros és ráférne egy kis öblítés!- megfogtam, és szépen belelöktem a vízbe, s mint egy kisgyerek elégedett vigyorral tettem kezeimet a csípőmre
    -Megállj csak Nathan James Sykes!- lóbálta az öklét dühösen,de vigyorogva
    Ekkor egy nagy lökést éreztem hátulról, és a következő pillanatban már én is csurom víz voltam. Ki lehet az a szemét aki engem belökött a vízbe. A hajamtól nem látok semmit...remek. A gúnyám rám simult... megverem azt az embert aki belökött. Sikerült eredményesen a hajamat eltávolítani a szememből. Felnéztem az emberre aki belökött, de nem láttam ki az...a nap nem engedte. Kicsit közelebb mentem és egy ismerős alakot vettem észre!
     -Szia drágám!-köszönt rám vigyorogva- nem volt szép amit csináltál, ezért megleckéztettelek!- nyújtotta ki rám a nyelvét
     -Jól van, jól van- emeltem fel a kezeimet- tanultam a leckéből,de légyszíves segíts ki minket!- nyújtottam a kezem
     -Gyere Nath- ős is nyújtotta nekem
     Ekkor elkaptam, és berántottam a vízbe. Valami elképesztően furán esett bele. Fejem fölé rántottam a kezem,és ő nem engedte el. Asszem bemutatott nekünk egy szaltót. Majd fél percig vízben volt..már kezdtem aggódni érte,de hiába feljött és elkezdett nekem itt fulladozni és kiabálni..
     -Segítség! Nem ér le a lábam megfulladok!
     -Becca! Tedd le a lábad szépen-röhögtem rajta
     -Jaj,de jó- letette a lábait- viszont magával nem álok szóba!-sikított egyet és kiment a medencéből
     -Jaj Becca nem kell úgy felkapni a vizet!- szóltam utána
     Ő csak továbbment szó nélkül!
     -Szívből gratulálok Nath- rázta meg jó erősen a kezemet- túl vagy az első veszekedésen!-vigyorgott rám mint a tejbe tök
     -Hát öö köszönöm?-néztem rá értetlenül
     -Addig is....-lenyomott a víz alá-gyere el velem futni!
     -Jó, de felmegyek először húzok valami normális göncöt!
     Ezzel kitápászkodtam a medencéből, és fel siettem az emeletre, bementem a szobámba,de Becca nem volt ott...majd lenyugszik, gondolom én! Addig is felvettem egy fehér trikó, meg egy fekete sorcot,hozzá futócipőt. Fejemre tettem a Full Cap-em és már indultam is Jay-el futni. Már úgy fél órája körözünk a sportpályán, mikor Jay elővette azt a bizonyos lófejet...most komolyan, ezen olyan jót szoktam röhögni. Így futott egy jó pár kört...
      -Haver elég lesz már! Vedd le, mert megfulladok a röhögéstől-ültem le a fűbe, és röhögtem
      -De olyan jó meleg! Leveszem a kedvedért,nehogy megint menni kelljen a kórházba téged látogatni...
     -Kösz! De hogy engeszteljem ki Becca-t?
     -Nyugi. Magától is megfog bocsájtani neked! Idő kell neki!
     -Tulajdonképpen mi rosszat is csináltam? Szerintem semmit!
     -Jaj lil Nathan! A nők nyelvén nem sokan tudnak annyira, hogy még másnak is megmagyarázzák a dolgokat! Szerintem az, hogy berántottad a vízbe...az még nem is baj hanem, hogy aztán kinevetted
     -Neked alig van dolgod nővel...mégis jobban tudod mint mindenki más-vigyorogtam rá
     -Szerinted nem volt sok nőm? Ott volt...izé...ő, na meg természetesen izé....az a csaj is..
     -Nem kell magyarázkodni! Nincs mit szégyelni ezen!
     -Kedves vagy mondhatom! Gyere ennek örömére, hogy nem volt még egyetlen nőm se- itt elröhögte magát- igyunk valamit!
     -Maximum kólát iszok....korán van még, na meg nem akarok most senkinek sem őszinte vallomást tenni!
     -Hát jó, de nekem szabad ugye?
     -Legyen, de nem foglak hazakísérni!
     -Akkor inkább én sem iszom, nem akarok egy rajongót sem lehányni- röhögött egyet, de mivel én nem követtem belátta, hogy ez nem is olyan vicces, mint aminek tűnik!
     Így az ivásból nem lett semmi, nem volt kedvünk futni, így hát hazasétáltunk. Útközben szembe találtuk magunkat egy nagy rajongó gyűrűvel. Fél órával később amikor már mindenkit "kielégítettünk" folytattuk az utat otthonunk felé. Gyorsan haza is értünk....Tomsey filmet nézett, Max  valakivel telefonált. Szerintem egy csaj volt az, mivel nagy vigyor volt az arcán...Sivesha-val nem találkoztunk. Gondolom a szobájukban vannak, vagy cipőboltban nézik a cipőket. Brrrr. kirázott a hideg. Rob és Jess a konyhában játszák a gerlepárt, de senkire sem voltam kíváncsi. El kellet intéznem ezt a dolgot Becca-val, de most rögtön! Felrohantam Rebeka szobájához. Bekopogtattam...... nincs válasz......megint kopogtam, hallottam egy halk "gyere be!" mondatot. Kihasználtam a lehetőséget és benyitottam. Ült a foteljában, és a laptopján nézett valamit.
     -Becca beszélnünk kell!
     Nem szólt semmit...
     -Nem akartalak berántani a vízbe, és aztán kinevetni!
     Némaságban ült tovább....
     -Jaj, de melegem van!- fogtam meg a trikómat és szép lassan levettem magamról
     Még mindig csak a laptoppra figyel
     -Jaj nekem! Még mindig melegem van..mit tegyek- lehajítottam magamról a Full Cap-em
     Néma még mindig...Hát jó! Bevetem a végső fegyverem! Hol is van? Elmentem a fürdőszobába. Láttam, hogy utánam nézett. Öntöttem egy lavorba hideg vizet és visszamentem elé. Megfogtam a lavor vizet és magamra öntöttem.
     -Most már sokkal jobb!-néztem rá vigyorogva
     -Nathan....kifelé!
     -Mivan?-néztem rá
     -Csak vicceltem! Gyere ide!
     Odaálltam elé, amíg ő letette a laptoppját. Nem tudom mit akar...
     -Gyere közelebb!
     Nem értettem minek ezért csak vigyorogtam rá és nem mozdultam.
     -Nem jössz?- lebiggyesztette a száját- Akkor segítek neked!
     Magához rántott és végigsimította a hasamat. Én megcsókoltam a nyakát, addig ő beletúrt a vizes hajamba. Amikor elváltak ajkaink akkor elráncigált az ágy felé, és rálökött. Istenem ilyenkor olyan, mint egy vadmacska! Kigombolta a nadrágomat, és egyre lejjebb és lejjebb csúsztatta. Én a felsőjét kezdtem lehúzni, végigsimítottam a hasát, miközben a nyakát csókolgattam.
     -Becca mi legyen a vacsi- vágtatott be Jess a szobába- hupsz! Asszem, én nem láttam semmit...szia Nath- vigyorgott ránk
     -Jessica Sykes! Pont a legjobbkor jössz be!- néztem rá szúrósan
     -Most honnan tudjam mit csináltok? Elméletileg össze vagytok veszve...
     -Nyugi Nath- csókolt meg Becca- semmi gond Jess. Főzzetek amit akartok!
     -A francba már....nem lehet nyugodt perce az embernek?
     -Nem baj! Imádom amikor ilyen sexi vagy!-harapta meg az alsó ajkát
     -Sexy vagyok?-vigyorogtam rá
     -Gyere nézzük meg mi van lent!-húzott ki a szobából
     Tény...jól tereli a témát, de hát ha menni akar...akkor menjünk!
     -Várj Nath!-állt meg előttem- húzz valami mást fel, mert nagyon bűzlesz- próbálta elintézni egy vigyorral
     -Bűzlök?- szaglásztam meg magam- akkor gyere ideee- fogtam meg és kezdtem ölelgetni
     -Ááá Nath! Most már én is büdös vagyok...nekem is kell tusolnom!
     -Akár együtt is mehetünk tusolni...-kacsintottam rá
     -Nathan! Nem vagyok vicces hangulatomban!-fogta magát bement és bevágta maga után az ajtót
     Már megint mi a francot csináltam? Ezek a nők érthetetlenek! Mivel kiadta a parancsot így hát én is elmentem a szobámba gyorsan lezuhanyoztam, és megálltam a szekrényem előtt. Kinyitottam, és hát minden ruhám be volt tűrve. Tiszta gyűrött minden.
     -Francba! Hát kellet ez neked?-szidtam le magamat
     Megfogtam egy rövid ujjú pólót, egy farmernacit meg egy patikát.
     -Hol is van a vasalódeszka?-vakartam a fejem- Na és a vasaló?
     Boxer gatyában elmentem a folyosó végén lévő raktárba, és ott megtaláltam a nekem szükséges dolgokat. Megfogtam a vasalót, és gyorsan átsprinteltem vele a szobámba, aztán vissza a vasalódeszkáért. Éppen mikor fél úton tartok a deszkával egy ismerősbe ütköztem.
     -Nézd már! Most már vasalsz is? Milyen kis szorgos "asszonykát" neveltek belőled!- viccelődöt rajtam
     -Sokat kell még tanulnod a nőkről Max! Nem szeretik ha csak úgy rájuk mászol!- kacsintottam rá, és mentem tovább
     Ő csak pukkadt egyet,és ment tovább. Alig szokott csajom lenni, amikor meg van akkor meg Max-nek is "Szerelmesnek" kell lennie belé? Ilyen lehetőséget nem hagyok neki...Be szambáztam a vasalódeszkával a szobámba, és már vasalásra készen állva várt engem. Na szóval fogtam a nadrágot, és elkezdtem bámulni, hogy vajon hogy a francba kell ezt csinálni? Egyik lábszárt majd a másikat. Oké ez gyorsan kész lett! Fogtam és felvettem a nadrágomat. Ez úgy 2 percig tartott, mert én csigatempóban haladok mindennel...Egyszer csak valami bűz üti meg az orromat...Mi a franc? Kaptam oda a fejemet a vasaló felé...áá szaladtam, és lerántottam a forróságot a bluzomról. Megfogtam megnéztem, hogy nagy lett-e a kár...felemeltem és hát...hogy is mondjam....20 cm átmérőjű lyuk tátongott rajta. Nah ezt elkúrtad Nathan! Fogtam a blúzt letettem valahova, és odavágtattam a szekrényemhez, kirángattam egy másik pólót, gyors kivasaltam... ahogy csak tudtam. Munkámat befejeztén, büszke voltam magamra...amennyire bár is lehet! Belőttem a sérómat és ki spuriztam a szobámból Reb szobája ajtaja elé. Mikor kinyitotta elállt a lélegzetem! Egy gyönyörű Hello Kitty-s blúz volt rajta csőfarmerral, átlátszó lencséjű szemüveg, egy patika, és néhány kiegészítővel "bolondítva". Haja a vállára hullott, és csak úgy csillogott a lemenő nap fényében (mivel a szobája nyugatra néz szerk. megjegyz.).
     -Hölgyem!- vigyorodtam el- mehetünk?- nyújtottam neki a kezemet
     -Igen- válaszolt nekem életvidáman
     Belém karolt és elindultunk a földszint felé. Azt hittem mindenki a szokásos dolgát csinálja, de amikor leértem teljesen mást láttam....
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok itt van az új rész :D Nagyon szépen köszönöm az kb. 1700 megtekintést, és a 2 feliratkozást! Mivel holnap kezdődik az iskola...-.- ezért több mint valószínű, hogy ritkábban lesznek a részek. Attól függ milyen kedvem van, vagy,h van-e ihletem! Jól esne pár komment is, hogy tudjam a véleményeteket! Addig is...jó olvasást!:)

2 megjegyzés:

  1. ''Be szambáztam a vasalódeszkával a szobámba.'' XD Meg mindig ezen rohogok...:'D Baromi jo...Es..Fene essen bele a suliba. :c Nekem van 2 hetem meg...Ahh...Hamar elfog telni. -_- Shit. Es ha tudsz akkor siess majd az uj resszel! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ki kell bírni 4 hónapot a kövi hosszú szünetig...Már írom a kövi részt. Majd jövő héten fent lesz mikor készen áll!:)

      Törlés